Molentocht 2009 (31-05-09)

Verslagen van evenementen in 2009

Moderator: Jacco

Molentocht 2009 (31-05-09)

Berichtdoor admin » do 28 jan 2010, 16:20

Vanaf iets over negen druppelden de deelnemers binnen op het vliegveld. Een goed uur later gingen we van start met de eerste etappe: Een rit van ca 43 km die eindigde op de Grote Markt (goes)
Hier hadden we een krap uur om wat te eten of te drinken bij een van de tentjes die de markt rijk is.

Johan D:
Iets na half een vertrokken we voor de tweede etappe: Nog eens een 25 km.
Vijf over half drie kwamen we aan op het industrie terrein van Heinkenszand.

Daar eindigde ook de rit voor de auto's en motoren, was nog een oldtimer beurs, diverse eet en drink kraampjes en een optreden van Surrender.

Kort gezegd: Het liep op rolletjes:
Een mooie rit, een strakke organisatie: mijn complimenten voor André,Cor en Corné, zonder hun was er niets van terecht gekomen.

Ik heb zelf dan ook van die dag genoten.

Als achterrijder was ik niet in de beste positie om foto's te maken, maar die ik gemaakt heb wil ik jullie niet onthouden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En tot slot nog twee filmpjes op youtube:

En hier nog een kleintje:

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
hallo hier andre nuijens mooie rit de molentocht nog twee,kennissen meegekomen met itom,s die echt geweldig genoten heben van het mooie zeeuwse landschap wij natuurlijk ook. je komt er anders nooit ik hoop de volgende keer weer mm te kunnen groeten andre nuijens ,tonbuitenhuis leon volwerk cor v. steenbergen ,.aad [/url]

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
André Lokerse : Zo mensen, wat een dag.
Prachtig weer en wat een opkomst, ik heb ervan genoten.

Ik geloof dat het 38 deelnemers waren deze molenrit een heel mooi resultaat.
Ook in Heinkenszand wat het erg leuk en ook daar een zeer goede opkomst wat niet iedereen had vewacht.

iedereen had het prima naar z'n zin en het was bere gezellig met surrender erbij.[/url]

Quote:
Ruud Schaffer :Grote opkomst,supermooi weer,gezellig,kortom gewoon een toppie dag.
Goed gedaan door de organisatie,mooie en vlekkeloze rit.
Leuk om iedereen weer eens te zien en te spreken.
hier de foto's
Let ook op het beige vw busje,daar was onze Boluz-lid Dirk mee gekomen
Groetjes,Ruud

Quote:
Ronald van Gemert:reactie van corry en ro .mooi weer mooie ploeg mooie brommers en zeer veel mooie vrienden perfecte rit...
Administrator does administrating...
admin
Beheerder

Keer terug naar Verslagen 2009