Weer en wind rit 29 november 2009

Verslagen van evenementen in 2009

Moderators: Jacco, Dorretje

Weer en wind rit 29 november 2009

Berichtdoor Dorretje » do 04 maart 2010, 22:17

De laatste rit van 2009.

Afbeelding
Het was vanaf 10:30 verzamelen bij Heartbreakcafe in Goes op de Grote markt, waar we nog even een bakje koffie konden drinken en bij komen van de rit door de regen naar Goes.
11:45 regende wat minder en gingen we van start.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Filmpje Klik maar op de link.

Drie kwartier later was de eerste stop bij Restaurant de Zeelandbrug.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna reden we langs de dijken richtig Bruinisse waar we nog een stop hadden bij Restaurant de Vluchthaven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarvan daan reed Mathijs voor, en hij nam een mooie route door de polder via de Zeelandbrug naar Colijnsplaat, waar de laatste stop was en we erwtensoep konden blijven eten bij Ronald en Corry, als je je daarvoor tenminste had opgegeven. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ondanks het winterse weer was het een geslaagde dag en ik wil dan ook iedereen die heeft helpen organiseren bedanken voor hun inzet en niet te vergeten Corry, die zo'n vortreffelijke snert voor ons gekookt had.

André Nuijens schreef:de rit naar goes is voor ons nat verlopen maar eenmaal in goes vertrokken is het weer heel veel meegevallen zo hebben we toch nog de weer en wind rit vereden mooie ritttt groeten andre nuijens serooscity

Cor Filius schreef:Wat een super dag om de weer en wind rit te rijden.
eerst wat motregen maar vanaf goes super super had een beetje spijt van dat ik mijn zonnebril niet meegenomen had.
De gehele dag droog ,wie had dat kunnen denken na zo n week regen en regen en slecht weer,de temp was ook niet verkeert dus gewoon een GEWELDIGE RIT deze dag ,kan niet anders schrijven ,,op naar het volgende seisoen,,
groet cor

Andre schreef:Broer john was vanmorgen om 0930 bij mij om 1 van mijn fietsen te lenen.
Volgend jaar is dat over want we zijn eerst naar zijn project gaan kijken in goes en het word een kreidler uit 72.
Daarna gelijk doorgereden naar de grote markt.
Het regende toen nog een beetje, maar toen we vertrokken om 11:30 was het zo goed als droog, en dat is het gebleven de rest van de middag en avond.
En wat een opkomst met dit weer zoveel had ik niet verwacht.
Alles ging prima op een lekke band na van rudy uit poortvliet, maar dankzij de bezemwagen( peter kerhove en zijn dochter) zijn ze snel ff naar ronald in colijn gereden om de boel ff te plakken.

Verder verliep alles prima ook het laatste stuk waar mathijs ons nog een verassende route liet zien, mooi hoor graag volgend jaar nog een keer in de zomer.

Ronald en Corry heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en de warme woonkamer (25+ gr/c) ;)
De soep was voortreffelijk!

Ruud Schaffer schreef:Blij dat ik toch geweest ben.In m'n uppie naar de zeelandbrug,en mij daar bij de rest bij het restaurant aangesloten.Was gezellig en lekker gegeten bij Ronald!
Heb gemerkt dat de blauwe iets te zwaar vertand is,omdat hij bij tegenwind in z'n 4 behoorlijk terugzakt.Dus groter achtertandwiel.
Vanavond wat foto's
Groetjes,Ruud

DE FOTO'S
Maar waarom moest Ton op foto 4 nou die fiets slopen?

Hier nog veel foto's gemaakt door Claudia!
foto's van echte bikkels
Nu nog even wachten op de video's die Claudia gemaakt heeftAfbeelding
Bedankt Claudia
Dorretje
Moderator

Keer terug naar Verslagen 2009