Presentatie nieuwe Boluz-site, sleutel &poetsdag. 27-03-10

Verslagen van evenementen in 2010

Moderators: Jacco, Dorretje

Presentatie nieuwe Boluz-site, sleutel &poetsdag. 27-03-10

Berichtdoor Dorretje » zo 04 apr 2010, 13:15

Zaterdag 27 maart 2010 was het zover: De Presentatie nieuwe Boluz-site + Sleutel/poetsdag.

Deze werd gehouden in het Dorpshuis Verslviet 's Heer Abtskerke.
Marco hield met behulp van een beamer een presentatie en er stonden ook verschillende computers waar de leden zichzelf op de nieuwe site konden aanmelden en proberen.

In een naastgelegen ruimte konden we onze brommers showen en was er gelegenheid om wat aan je brommer te sleutelen of te poetsen. Poetsmiddelen hiervoor zijn ter beschikking gesteld door Dave Bout van firma Kreidler John Bos.
Er werd wat gesleuteld ook een beetje gepoetst en uiteraard werd er ook weer veel en gezellig gekletst.

Rest mij nog om Jan en Martine te bedanken voor de gastvrijheid.

Hier nog wat reakties van deze site;

andre schreef:Altijd leuk die foto's 8-)

Het was een mooie opening van het seisoen en een stralend weer.
Ik vond het een gezellige dag om weer even bij te praten en wat 2 takt dampen op te snuiven.
Nog even een kokusan op de corkreid geplaatst dus die kan er ook tegen aan :)
Ik heb maar 2 mensen zien poetsen piet en jan, de rest heeft lekker staan kleppen :lol:
Het gaat erom dat het een leuke dag was en dat was het ook duss, geslaagd!
Marco bedankt voor de presentatie, super gedaan!
Jan en Martine bedankt voor al het lekkers uit de versvliet keuken, liefde gaat toch door de maag :D
Het aanbod van jan om versvliet nog eens als startlokatie voor een rit te gebruiken moeten we echt eens doen 8-)

gr Andre

goudhaantje-75 schreef:Hallo,

Zaterdagochtend naar 's-Heerabtskerke gereden,wat weer een bijzondere ervaring was (Beetje koud en handschoenen vergeten!). :lol:
Het was verder gezellig alleen jammer dat het niet echt druk was.
Misschien dat het aan de weerberichten heeft gelegen?
We hebben toch lekker even bij kunnen praten.

Groeten,

Peter G schreef:Ja het was zeker een leuke middag. Met ook leuke foto's.
Het was voor mij net nog even te fris om op de kreid te komen.
Maar het seizoen moet nog beginnen.

Peter G

Marcozld schreef:Het was mijn eerste meeting van Boluz als lid en vond 't erg gezellig. De weersvoorspellingen waren idd anders dan het weer op de dag zelf...want het zonnetje scheen heerlijk. Er waren zelfs nog twee brommerliefhebbers uit Z-Vlaanderen naar 's H-Abtskerke gekomen :D .

André heeft zich goed bezig kunnen houden met het plaatsen van een Kokusan ontsteking op een Kreidler. Jan was druk een Tomos aan het poetsen en we hebben zijn andere pas gekeurde Tomos ook kunnen aanschouwen (mooie kleur dat zilver mettalic en nog origineel ook!). Zelf heb ik meer info gekregen van André, Leo en Jacco over m'n Famel blokje en wiel-lagers en weet ik wat mij te doen staat (blok schoonmaken ;) .

Op dit moment zitten we met 33 leden/vrienden op het nieuwe forum. Afbeelding Hiervan hebben er ruim 20 zich op de sleutel/poetsdag zelf ingeschreven en hopelijk hebben we alle vragen kunnen beantwoorden. Over de gehele dag zijn er meer dan 25 Boluz-liefhebbers langs geweest al dan niet met brommer.

Misschien dat bij het volgende Boluz evenement weer een computer klaar zal staan voor inschrijvingen en uitleg over het forum.

Grz.
.

En tot slot de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding