16 April voorjaarsrit

Moderator: Jacco

Re: 16 April voorjaarsrit

Berichtdoor Mathijs van Dijk » zo 16 apr 2017, 18:46

Jeee ik ben de eerste met een reactie !

Allereerst mijn complimenten voor de totale organisatie van de rit. Grote klasse mannen !!!

Het was een mooie route met weer wat nieuwe weggetjes en het bepijlings-systeem is heel duidelijk. Ook de bijgevoegde routebeschrijving voor "in geval dat" was erg goed. We zullen heus niet ELK evenement hoeven te rijden volgens een bepijlde route, maar ik denk wel dat dit voor de grote evenementen met (steeds) meer deelnemers wel een goed uitkomst is. En als de eerste proef was is dat zeker geslaagd.

Helaas was er nog een een valpartij van Piet van Leersum. Heel jammer en een heel lullig ongeluk eigenlijk, hij viel na te botsen tegen een paaltje en hard ook. Hij werd snel geholpen, en ik begrijp dat hij gezien de omstandigheden er toch nog zonder teveel letsel afkomt, maar leuk is natuurlijk anders !

Maar verder een geslaagde dag en een mooie route. Mijn complimenten !
-Wie langzaam rijdt, komt verder-
Mathijs van Dijk
Lid

Re: 16 April voorjaarsrit

Berichtdoor Alfons » zo 16 apr 2017, 18:42

Perfect uitgezet. Complimenten voor de jongens die dit gedaan hebben. Ook in Wemeldinge perfect met die plankjes zo. Beschrijving kon ook niet beter. Erg leuke route. Oké hier en daar dan stiekem een fietspadje. Voor de eerste keer is dit prima bevallen.
Groeten Alfons.
Alfons
Lid

16 April voorjaarsrit

Berichtdoor Jacco » zo 16 apr 2017, 11:50

Plaats hier je foto's en verslagen van deze rit
Jacco
Moderator

Vorige

Keer terug naar Verslagen 2017 Boluz