21 mei Molenrit

Moderators: Jacco, Dorretje

Re: 21 mei Molenrit

Berichtdoor andrenuijens » zo 04 jun 2017, 19:05

leuk Marco . de start film .
8-)
honda,cb 100 1975 kreispar 1965 , zundapp 529 ,1979 , zundapp 530 80 cc .
andrenuijens
Lid

Berichtdoor Patrick » zo 04 jun 2017, 16:24

Mooie film Marco.
Bedankt !
Patrick
Lid

Berichtdoor Marcozld » zo 04 jun 2017, 14:01

Voorheen: Zundapp Ks50 (verkocht), Famel Flash 5 speed (gechrashed), Honda CBR600F2.
Nu: Famel Flash 5 speed (project).
Marcozld
Lid

Berichtdoor andrenuijens » ma 22 mei 2017, 22:47

Sterkte met het verlies van Moos.[/quote] bedankt Alfons.
andrenuijens
Lid

Berichtdoor ronald » ma 22 mei 2017, 22:43

nou tuur dan alles by elkaar hutselen ,en dan de perfecte rit op naar de volgende
ronald
Vriend

Berichtdoor Tuurke » ma 22 mei 2017, 22:41

Ondanks dat ik deze keer met de auto heb meegereden heb ik volop genoten van alle brommers.
Het is en blijft een mooie happening.

Complimenten Carl en Gerard!
Besmet geraakt met het brommer virus!

Kreidler RMC 1977
Yamaha TY50 1977 (SOLD)
Tuurke
Lid

Berichtdoor Tuurke » ma 22 mei 2017, 22:38

ronald schreef:BESTE DIRK bosman .ik loop al 10 jaar mee met boluz ,,doe jy de rit volgend jaar ?je bent welkom hulp welkom

Ik denk dat Dirk bij de Nozems zijn sporen aardig heeft verdiend!
Besmet geraakt met het brommer virus!

Kreidler RMC 1977
Yamaha TY50 1977 (SOLD)
Tuurke
Lid

Berichtdoor Wido » ma 22 mei 2017, 22:32

andrenuijens schreef:het was een leuke rit . 1 ding wil ik wel even kwijt Carl had , genoeg benzine in de tank zitten . helaas zat de reserve verstopt , zo dat deze niet meer doorstroomde . misschien een tip om dat eens vaker te controleren die het nooit gebruiken . . het ergste vuil zit altijd onder in de tank . de reserve pakt juist het onderste uit , de tank . regelmatig de kraan uit de oldtimer draaien en goed door blazen . helaas werd mijn dag minder leuk afgesloten . en moest mijn trouwe honden maatje Moos . nog inslapen . tot de volgende rit . 8-)

Vorige week de batavus opgehaald ,de eigenaar had er nog een nieuw benzine kraantje ingezet,voor de zekerheid alles gekontroleerd dus ook het kraantje er uit gedraaid wat bleek er zat helemaal geen filtertje op dus het gaatje van zijn reserve zat ook al wat dicht,dus dan sta je gewoon stil na verloop van tijd.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt
Wido
Lid

Berichtdoor ronald » ma 22 mei 2017, 22:21

BESTE DIRK bosman .ik loop al 10 jaar mee met boluz ,,doe jy de rit volgend jaar ?je bent welkom hulp welkom
ronald
Vriend

Berichtdoor Alfons » ma 22 mei 2017, 22:12

andrenuijens schreef:het was een leuke rit . 1 ding wil ik wel even kwijt Carl had , genoeg benzine in de tank zitten . helaas zat de reserve verstopt , zo dat deze niet meer doorstroomde . misschien een tip om dat eens vaker te controleren die het nooit gebruiken . . het ergste vuil zit altijd onder in de tank . de reserve pakt juist het onderste uit , de tank . regelmatig de kraan uit de oldtimer draaien en goed door blazen . helaas werd mijn dag minder leuk afgesloten . en moest mijn trouwe honden maatje Moos . nog inslapen . tot de volgende rit . 8-)

Sterkte met het verlies van Moos.
Groeten Alfons.
Alfons
Lid

Berichtdoor ronald » ma 22 mei 2017, 22:11

dat de voorryder stop valt vond ik mooi en ook niet mooi ,,alles perfect geregeld aleen vergeten af te tanken ,een dikke 10 voor de organisatie grt cor en ro :D
ronald
Vriend

Berichtdoor andrenuijens » ma 22 mei 2017, 19:20

het was een leuke rit . 1 ding wil ik wel even kwijt Carl had , genoeg benzine in de tank zitten . helaas zat de reserve verstopt , zo dat deze niet meer doorstroomde . misschien een tip om dat eens vaker te controleren die het nooit gebruiken . . het ergste vuil zit altijd onder in de tank . de reserve pakt juist het onderste uit , de tank . regelmatig de kraan uit de oldtimer draaien en goed door blazen . helaas werd mijn dag minder leuk afgesloten . en moest mijn trouwe honden maatje Moos . nog inslapen . tot de volgende rit . 8-)
andrenuijens
Lid

Berichtdoor Marcozld » ma 22 mei 2017, 16:57

Wat een mooie dag! Ik heb dan dit keer niet mee gedaan op de brommer maar zat net zo goed te genieten in een Opel Kadett uit 1967. Het wordt toch ieder jaar mooi opgezet. Complimenten ook weer voor de organisatie achter Boluz die er voor zorgen dat de brommers er kunnen staan. Ik heb begrepen dat er naast de brommers ook 300 auto's aanwezig waren. Ik heb het vertrek van de Boluz mooi op film vast kunnen leggen. Dit zal ik later hier plaatsen.

Leuk iedereen te hebben gezien en gesproken. Helemaal top dat ook Piet er bij was als toeschouwer.

@Dirk... ik heb begrepen van de organisatie achter de Molentocht dat het deelnemen aan dit evenement 25 euro per voertuig kost. Misschien is dat de reden dat de Boluz een afwijkende rit heeft met andere stops en tijden hanteert. Eigenlijk dan ook helemaal mooi dat het voor de Boluz ook op deze manier mogelijk is om er bij te zijn. We staan tegenwoordig goed voor aan en mogen als eerste vertrekken.

Volgend jaar is de 30ste editie!

Grz.
Voorheen: Zundapp Ks50 (verkocht), Famel Flash 5 speed (gechrashed), Honda CBR600F2.
Nu: Famel Flash 5 speed (project).
Marcozld
Lid

Berichtdoor Alfons » zo 21 mei 2017, 22:01

Super weer vandaag.
Bij aankomst in Goes kreeg ik een appje en toen ben ik naar huis gereden. Jammer maar kan gebeuren.
Toch nog later een stuk gereden.
Tot de volgende ronde.
Groeten Alfons.
Alfons
Lid

Berichtdoor Dirk Bosman » zo 21 mei 2017, 22:00

Na een mooie zonnige dag brommer rijden langs onze mooie Zeeuwse wegen en polderdijkjes lekker bij gekleurd thuis gekomen.
Mooie opkomst en leuke stop plaatsen
Op wat kleine probleempjes bij sommige brommer rijders na.

Persoonlijk snap ik niet helemaal waarom wij brommer rijders niet meeliften op de organisatie van de molen tocht.
Een gezamelijkestop grote markt Goes. Wij brommer rijders staan er alleen. Geen een mooie oude auto te bekennen.
Vervolgens als de auto's komen rijd Boluz weg. Dan gaan we niet verder meer mee in de molentocht.Tweede tussenstop van de molentocht is Wissenkerke te Noord Beveland. Boluz rijd naar Surf en Turf. Eindpunt brommer rit Scheele Louw.
En terwijl de Molentocht eindigt op de grotemart in Goes.

Zelf ben in naar de rit gelijk door gereden naar de grote markt. Daar aan gekomen markt vol auto's dweilband en volle terrassen.
Is het dan niet jammer om daar dan nog is onze brommer te showen.

Als we iets meer samen zouden kunnen doen met die organisatie van de molentocht is er dan niet meer te bereiken voorde groep brommer rijders.

Dan denken ik zelf als eerste aan een leuk aandenken rallyschildje auto's hadden ze allemaal.
Misschien een gepijl de rit. Hier bereik je mee dat we niet een grote blauwe walm om ons heen krijgen en mede weg gebruikers vreemde gebaren naar ons maken.
En we kunnen onze troebel kindjes op ieder stopplaats laten zien. En waar de auto's rijden op de route staan de mensen toch al te kijken en zien ze ons ook.

Misschien is dit iets voor een ander jaar. En ja ik weet hoeveel werk er in zit om iets leuks op poten te zetten zit.
(Chroom niet vraag om hulp als vrij willigen krijg je zoveel waardering van de mensen die de rit rijden en daar doe je het voor.)

Kortom Carl het was een geslaagde dag mooie rit die weer op de kaart staat top.
Dirk Bosman
Lid

Volgende

Keer terug naar Verslagen 2017 Boluz