Dat is prima Frank, de heftafel is leeg, althans het zijn kleine onderdelen die er op staan of liggen, maar dat is zo opgeruimd ![]()
Ik hoop dat ook dit keer er ook wat Simson onderdelen zijn op de Koe Wachtse Beurs .
Deze keer heb ik niets gekocht, wel had ik een paar dingen gezien waarvan ik dacht heb ik het nodig of is het om op de plank te leggen ![]()
Ik ben thuis juist onderdelen aan het sorteren waar ik wel en niets aan heb ![]()
Ja voor mij was er ook weinig te scoren ,maar heel heel leuk een Simson carburateur niet compleet maar voor onderdelen .
Er stond ook nog een doosje met onderdelen van een Swalbe Simson maar dat past niet op de mijnes .
Nog voor een uitstalling gestaan wat denk ik in het water gelegen had , alle onderdelen voor 1 euro ,dat zijn nu de leuke dingen van zo n beurs .
foto s volgen .
Ja Cor die verzameling hebben we ook gezien. Helaas kon ik er niets in ontdekken waar ik wat aan had. Maar welnleukenandere zaken gevonden komen zo fotos van… ![]()
![]()
Met name Sparta onderdelen
Een setje gereedschapbakjes voor de Sparta Sport (voor het schoonmaken) Grappig, vorig jaar kocht ik n set zwarte bij dezelfde man ![]()
![]()
![]()
En daarna…
4 sets motorschermen voor Spartamatic en 3 losse schermen…
Een tank voor een Sparta Tour (voor de schoonmaak)
En daarna…
De tankdop na een poetsbeurtje…
Een een zeer stevige en meervoudig verstelbare spaak- en richt bok voor wielen ![]()
Jij hebt weer onderdelen waarmee je vooruit kan Frank ![]()
De onderdelen zijn nu al flink opgeknapt en dat na een poetsbeurt ![]()
En vergeet vooral de wielenrichter niet, echt degelijk gemaakt ![]()
Ja dat ding is super degelijk en met veel stelmogelijkheden daar bennik echt wel blij mee. En voor n leuk prijsje daar kun je haast t staal nog niet voor kopen…
Het mooie van dit ding is dat die in breedte verstelbaar is ,.ik gebruik opvul bussen op de as .
En ik kan 16 -17 -18 - 19 inh wielen in zetten ,dus verstelbaar in hoogte .
Gister op de beurs lag nog een mooie Minarelli cil zo n brede van 21 cm breed wel zonder kop ,maar ik heb daarvoor geen motor blok meer staan .
Dus maar laten liggen .
Ja ik denk welndat dit n handig en compact ding is. Hij is zelfs demontabel dus makkelijk opnte bergen als je m niet nodig hebt
Persoonlijk zou ik um niet uit elkaar halen, die is al compact ![]()
Prachtig ding Frank, dan hoef je er geen meer te maken van je stelling materiaal. Goed gescoord zo. Nog wel 2 dopjes van auto ventiel op de boutjes doen voor beschadigen van je velg aan de zijkant.
Hier nog n kleine clip van de spaakbok
Leuk Frank.
Daar kun je wat mee .
Prachtige demo op je filmpje, nu nog even 2 dopjes op je m6 bouten voor krassen te voorkomen Frank.
Ja ik heb er ook aan gedacht misschien kunststof boutjes te gebruiken
Paar auto ventiel dopjes ,.en klaar ,.heb ik ook ,.werkt goed en past gelijk .
Ja dat is ook n goed idee ![]()
![]()
![]()