EHBP (Eerste Hulp Bij Pech)

Meld me ook aan;
Ron Vermeule 's Heer Hendrikskinderen

Het Ron, dat is mooi!
We zetten je erbij :sunglasses::ok_hand:

En er kunnen nog meer mensen /adressen bij .

Hoi Frank,
In de rubriek EHBP staat er nog steeds een verkeerde woonplaats bij mijn naam. Ik woon in 's-Heer Hendrikskinderen en niet in 's-Heer Arendskerke.
Mvg Ron Vermeule

Ik zorg dat het aangepast wordt, excuses voor de fout en dank voor het melden! :sunglasses::ok_hand:
Edit: was al gedaan door n collega :+1:

Vandaag al hulp geboden tijdens de zomerrit.
Wij reden opdat moment met zijn vieren en er bleven er twee achter.
Dus wij zijn terug gedraaid en hebben het probleem samen opgelost :grin:
De man met pech kwam van ver en was ons dankbaar :wink:
Het pechgeval was vlak bij het Loze Vissertje

Wij zijn ook een paar km terug gereden .
Alfons zijn demper was er uit ,afgebroken ,is ook op huis gegaan ,na tijdelijke reparatie
Maar was na reparatie thuis weer naar Wemeldingen gekomen .

En zo heb ik op meerdere plaatsen “ZHKH” of wel Zelf Hulp Kamaraden Hulp toegepast zien worden.
Leuk dat zo’n mooie hobby verbroedert :sunglasses::ok_hand:

Zijn er nog meer aanmeldingen voor de E H B P bij gekomen ??

De teller blijft op dit moment op 9 hangen.

Maar wellicht als de EHBP is opgestart dat er mensen bij komen :man_shrugging:t2::grinning:

Klopt je getal Frank, volgens je lijst? :grinning:

Vreemd ik dacht er vorige keer toch echt 9 gezien te hebben maar de teller staat dus opndit moment op 8

Ik kan de eerst volgende 2 weken geen bijstand verlenen ,.ik ben even de provincie uit .

Zou ik niet hier op de site zetten Cor… deze is namelijk ook leesbaar voor “onbekenden met minder nobele bedoelingen” :thinking::man_shrugging:t2:

geef me ook op.

Hoi Janpiet, fijn dat je ook aangemeld hebt.
Je staat er bij in de lijst.
groet,
Frank.

Goed alarm systeem en de buren zien alles ,.en natuurlijk alles aan de ketting .

Je bent intussen gelukkig weer boven water :wink::ok_hand:

Deze week een jongen op een fat bike nog geholpen band aan de achter kant zat naast de velg .
T spul op zijn kant gelegd band 2 keer opgepompt en zat weer op zijn plaats ,wat troep is dat zo n fat bike .

Ja dr zijn heel verl “relatief goedkope” Chineese fatbikes in omloop en dat is inderdaad rommel en dan hebben we t nog niet over de overlast die er mee veroorzaakt wordt… :flushed::man_shrugging:t2: overigens als je naar de gemiddelde “eigenaar” kijkt is dat ook niet zo verrassend… :face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye: