Er is weer al een volgende bestelling uit Polen onderweg .
Ze pakken het mooi in dus geen stres voor een verfrommelde doos .
Krijg ik een bericht van Post .nl dat ik mijn pakket zelf moet ophalen bij een ophaal punt nog niet zo iets meegemaakt .heb gewoon mijn adres door gegeven .
Of dan zit de pakketdienst te vol, of je was niet thuis toen ze aan de deur geweest zijn.
Tegenwoordig laat ik bijna alles naar een afhaal depot sturen, anders ligt het de ene keer bij Jantje en daarna een keer bij Pietje ![]()
Heb nog even nagevraagd maar dit is afhankelijk van het versturen .
Dit pakketje was 5,45 en aan de deur is het 8,25 ..
En weer 2,80 euro bespaard Cor ![]()
Onvoorspelbaar toch vanuit Polen weer een pakket binnen binnen 4 dagen en maar 9,90 verzend kosten .
En super ingepakt .
De pensionada geeft en pak uit
![]()
Mooi Cor, en ook snel heb ik begrepen.
Is dat groene dingetje een waterpistool?![]()
![]()
Dat groene ding ,water pistool dat zie je verkeerd dat is zo n ding wat ze bougie kop noemen en dat is om de bougie met de ontsteking te verbinden .
De lagers die ik in een set gekocht had waren niet goed van maat nummers ,dus doe een mailtje of ze er op stonden te wachten direct een mail terug .
Nu had ik een verkeerd set aangeklikt dus de fout lag bij mij ,.zou dit nu komen dat je wat ouder wordt ?
Mail verkeer toch goed met mijn nieuwe leverancier ,.zeg maar Top !
Heb dit nog niet zo meegemaakt bij een web shop .
De digitale wereld hang voor een groot gedeelte aan elkaar met cijfers en nummers. Dus controleren en nog eens controleren alvorens te klikken. Ik denk niet, dat dat te maken heeft met leeftijd Cor.
Maar is toch aardig fout gegaan .nu zijn het niet de kosten maar toch vervelend en vooral als je denk goed heb besteld .
1 e set lagers 5 stuks 5,17 euro dus daar zijn 2 maten van te gebruiken 2 e set ook 5 lagers is 6,67 euro plus dan nog de verzend kosten 9,90 en dan bestel ik nog de vergeten onderdelen ,komen gelijk mee .
Deze bestelling was 2 dagen langer onderweg zo tussen kerst en nieuw ,.maar weer wel super mooi ingepakt .
Ik moet schrijven dat de pakjes van Ali toch ook wel goed aankomen in zo n vervoerzak ,eigenlijk nooit geen gedoe .
Er is weer een pakje onderweg uit Polen ,maar heb het vertrouwen in dat dit weer goed thuis komt .