Gespot in Zeeland

Vandaag nog een rijwiel met hulp motor zien rijden in de polder ,dacht Leo Tilroe maar kan het verkeerd hebben .
Ook nog een Zundapp gespot in Veere maar die stond op de achterplaats van een woning .

Gisteren middag in Wolphaartsdijk nog een Puch of Tomos met hoog stuur mee zien rijden op een omgebouwde kar van een oude vouwwagen met daarvoor een oldtimer auto.

Later zag ik het geheel richting ‘'s Heer-Hendrikskinderen rijden :wink:

Vandaag in Vlissingen een Jamati richting Arnemuiden ,kende de persoon niet .

Zal Wilco Minnaard geweest zijn.

Vanmiddag om een uurtje of half 3 op de weg van Domburg naar Oostkapelle 2 Kreidlers. Oranje en een rode dacht ik. Ze reden op het fietspad en ik op de weg. Zag ze eigenlijk net wat te laat maar toch handje omhoog.:grinning_face::grinning_face:

Gisterenmiddag tussen Goesesas en Katseveer, jong stel ieder op een Tomos. Stonden met pech, dus gestopt om te vragen of ze hulp nodig hadden. De Tomos van de jongen had ontstekingsproblemen. Na enig prutsen met bougies liep de brommer weer goed genoeg om thuis te komen.

Vanmorgen op de markt in Yerseke, op het oog spiksplinternieuwe Tomos. Ik vraag me af of die zo te koop is of was of dat die zo schitterend gerestaureerd is.

Gespot in Zeeland, ROLLENBANK :wink:

Om specifieker te zijn rondom Heinkenszand en omstreken is er met grote regelmaat grote politie controle met rollenbank, iedereen die ze zien moet de politiemotor volgen en gaat op de rollenbank, zo ook classiekers en oldtimers :anxious_face_with_sweat:

Ik heb met eigenogen gezien dat de motor ergens stond te wachten midden op het dorp :wink:

Dat betekend af voeren die brommers .
Ja kan ook denken dat is geweest en komt later in het jaar weer terug .
Ze hebben weer niets anders te doen .

Nee zo kan je niet denken, er rijden teveel scooters die vreemde capriolen uithalen zoals op hun achterwiel rijden en loei hard door het dorp waardoor er meldingen binnenkomen bij de politie, dus dan volgen er controles, die is enkele weken bezig :wink:

Dus morgen maar niet naar heinkenszand op de brom?

Weet ik niet Mielko

Ik wil alleen maar laten weten dat onze hobby moeilijkere tijden gaat krijgen doordat de tegenwoordige jeugd zich niet aan de regels houdt :wink:

Niet alle brommers van ons rijden binnen de norm qua snelheid ook al houden wij ons wel aan de regels :wink:

Gewoon gaan als je weet hoe je brommer gaat

Zal wel los lopen als er een schiet partij is,. moet heel het korps er naar toe voor hulzen te rapen .

Deze middag aan het Veerse Meer 2 Tomossen die gingen als de brandweer ,kende ze niet wellicht geen B O L U Z vrienden .

Weer aan het Veerse Meer een mooie zeer goed lopende Kreidler , en een mooie 175 cc zundapp ,.ja er komen als maar meer mooie brommers te voorschijn .
Ook deze personen kende ik niet .

Deze week een Honda en een dames brommertje gezien op weg naar het Veerse Meer .
Geen idee wie het waren .

Loop ik verleden week even naar het winkel centrum om een boodschap te doen komt er net een vrouwtje uit haar poort gelopen kijk bij haar achter en zie een Zundapp 517 staan ,zeg ik , rij jij daar op ,ze zij die is van mijn man .
En dat zo n 100 mtr van mij thuis .

Dan kan hij op zondag bij jou clubje Zondagsrijders aansluiten :wink:

Deze week een 442 Zundapp gespot maar voor ik goed kon zie wie wat waar was die al weer ver aan de horizon ,hij ging als een speer .