Moped at Sea 4 juli 2026

4 juli a.s. organiseert de Tomos shop uit Goes voor de 2de keer een mooi evenement bij hun winkel in Goes.

Onderdelenmarkt, gepijlde rondrit, foodtrucks, dynobank en nog veel meer.

Dus mocht je nog onderdelen te koop hebben of brommers, meldt je dan aan bij Kevin van de Tomos shop wat er voor jou mogelijk is.

Ook wij als BOLUZ staan op de markt in onze nieuwe tent met info over onze club en meer :wink:

1 Like

Wil jij jouw onderdelen verkopen tijdens het evenement?
Huur dan een marktkraam van 3 meter of langer en laat jouw spullen zien aan alle bezoekers!
Aanmelden kan via: administratie@ajbromfietsparts.nl

Dat als het goede weer zo blijft, zal het toch weer een succes worden .

Ik ga weer eens een wiel in elkaar flansen bij Moped at Sea 4 juli 2026 ,.ze willen zoveel diversietijd op de show / beurs .

Leuk hoor Cor! Vakwerk mag gezien worden !

Dat is mooi cor

Kom je ook nog even kijken Wilko .

Ja ik denk t wel hoor cor

Het zal een beetje van de planning van het ziekenhuis afhangen.

Ok we gaan je hopelijk zien.