Project Sparta SC50 (2)

Daarom is het ook zo fijn als je een wat grotere werkplek heb en alles kan laten liggen en de volgende dag weer verder .
Je moest eens weten hoeveel keer ik de voorvork van de Simson in en uit elkaar gehaald heb om het wiel te passen .

Kun je geen tuinhuisje voor de fietsen, brommers en ander spul voor je schuurtje bouwen met afdak voor Ria, dan hoor je haar ook niet en heeft ze extra mooi zonnig plekje. Jij hoeft dan niet steeds op te ruimen en bij regen heb je een dak boven je hoofd om ook te sleutelen. Je hebt toch weinig tijd om in de tuin te zitten, je sleutelt liever. Dit is een nadenkertje Cor.

Deze ideeen zijn de revu al een aantal keren gepasseerd ,Gerard onze club bouwvakker was /is bereid te helpen waar nodig .
Maar zal het moeten doen wat ik nu heb .

Net als de mobile bouwvakker, snel een vouwdak opbouwen tussen de schuren in, die zie je met regelmaat op marktplaats staan of je maakt zelf een ontwerp, dat moet je zeker lukken Cor.

En heb je extra handen nodig dan geef je maar n gil. Ik help er graag bij :sunglasses::smile:

Ik hou het bij de oude situatie ,.hoop dat ik weer wat handel kwijt kan met de B O L U Z beurs .

Of er weer wat bijkopen :wink:Cor

Nee niets bijkopen ,.of er moet iets bruikbaars liggen van Simson .