Puch vs 50 1967 VERKOCHT

Te Puch VS 50 (1967) in technisch goede staat. Het motorblok is 6 weken geleden gereviseerd. De carburateur is afgelopen najaar gereviseerd. Het zadeldek is vervangen, het originele zadeldek wordt meegeleverd. De achterveren zijn vervangen, de originele veren zitten erbij. De pot is vervangen, de oude pot zit erbij. Tevens is de standaard vervangen, de oude standaard zit erbij. De bobine is vervangen tijdens de revisie van het blok (binnenin was nog goed, maar er is wel een nieuwe pakking gebruikt). De brommer is omgebouwd van twee handversnellingen naar twee voetversnellingen. Hij rijdt iets sneller dan normaal. De zadelpen is vervangen ivm lengte. De brommer heeft een kenteken en wordt wekelijks meermaals gebruikt. Te koop vraagprijs 1250 euro, rijdt prima en is best snel,

1 Like

Best een redelijke prijs Eric .
En nu voor de zomer ,nieuw ritten Kalender.
Heb je hem niet verkocht ,kun je hem op de beurs te koop zetten .

Ja dacht ik ook Cor en hij is helemaal goed in orde, ik wilde hem eerst op de beurs te koop zetten, maar als ik hem daar verkoop moet ik daarna naar huis lopen, ha ha. Maandag spuit ik de zundapp laatste delen af, dan ga ik over op alleen de zundapp voor mijn dagelijkse tripjes.

Er is vast wel iemand te vinden.om je naar huis te brengen

Vast wel, ik heb ook zorgtaxi dus het komt goed.

Wellicht heb ik hem voor die tijd al verkocht.

Foto jes er bij Eric