Nee, ik had niet mee gereden.
Mooie verzameling
Volgens mij mag Sybren nog niet op een brommer rijden Cor, hij schrijft dat hij 15 jaar is ![]()
Ja natuurlijk niet bij nagedacht .
Hoi Sybren,
Leuk dat je ook aangemeld bent én Boluz lid. Ik weet het niet zeker maar mogelijk ben je ook het jongste lid. En dat is heel
Mooi want het is goed om jonge clubleden er bij te hebben. Ben ook benieuwd naar je brommers ![]()
hopelijk gaan we die zien in de “showroom” van het forum. Mocht je daarbij hulp nodig hebben laat het maar horen. Maar je bent vast digitaal genoeg om dat zelf te doen ![]()
![]()
![]()
Er staat een puch van mij in de showroom.
Stom had ik gezien maar dacht dat je net aangemeld was maarnje was al eerder op het forum ![]()
![]()
![]()
Ik ben peter 38 jaar afkomstig uit Oost-Souburg.
Intussen alweer een paar jaar lid en wat ritten meegereden.
Afgelopen jaar weinig meegereden wegens wat vervelende omstandigheden technische problemen en/of gezondheid.
daar zit verbetering in dus binnenkort wederom aanwezig😎
mijn verhaal:
Poos op zoek geweest naar een 4tl waar op mijn 16e de liefde voor oldtimers mee begon.
Toen kwam er een mv50s op mijn pad van erik wijckhuis, deze volledig gerestaureerd en zo is de hobby opgebloeid.
intussen zijn daar bij gekomen:
Stokvis Rap Imperial Crown 3v handgeschakeld.
Duitse import Zundapp 441-01 bergsteiger 3v handgeschakeld. deze met groot genoegen over mogen nemen van rens schmitz en nog steeds super blij mee!
Alsnog een tomos 4tl gevonden wat nu een 5tl is geworden, hier zit motorisch nog werk aan en eventueel spuitwerk in de toekomst.
En een Tomos A52 luxe e-start als werkvervoer welke nog ingereden en afgesteld moet worden na revisie.
enige wat ik er absoluut nog bij wil hebben is of een simson schwalbe of een dkw hummel spoetnik
die laatste zal hem niet worden aangezien iedereen wel weet wat ze kosten ![]()
Mooi verhaal Peter .
Wat ik je wel kan aanraden is dat de Simson goedkoper is in de onderdelen dan de DKW ,.Kreidler ,.of Zundapp.
En van de Simson zijn er weinig van in de Club .
Ja Peter,
Leuke voorstel ronde ![]()
![]()
Je hebt n leuke gevarieerde verzameling brommers zo te lezen.
Maar belangrijker nog, goed te horen dat het met de omstandigheden intussen n stuk beter gaat. En dan is deze leuke hobby n mooie “therapie” ![]()
![]()
dan is een schwalbe een beter idee ![]()
laatst nog bijna in een smerige streek getrapt!!
stond op marktplaats een schwalbe te koop in ossenisse… PAS HIERMEE OP!!!
de verkoper woont in hongarije heeft een nederlandse bankrekening en paypal of creditcard is niet mogenlijk…
wel toevallig dat verzekerde betalingen niet mogenlijk zijn hier gingen bij mij alle alarmbellen af!!
Heej kijk, onze Peter, leuk man dat je de weg gevonden hebt. En jou kennis over Puch kunnen we best gebruiken hier. Hoop binnenkort eens de Tomos te zien. Misschien de Walcheren rit, ![]()
Ik heb ook zo iets gehad ,gekocht van i bay Duitsland kon niet met Paypal betalen dus betaald per bank overschrijving je begrijpt het wel, nooit spullen ontvangen .
Welkom Peter, begrijp Puch en Tomos fan tot op dit moment. Je zoekt nog meer.
Heb binnenkort misschien wel een vraag omtrent afstellen Puch MV50 met 3 handversnelling als dat kan? Je hoort me alst zo is. Succes met je zoektocht.
Is prima jan.
intussen door veel sleutelwerk aardig wat ervaring opgedaan met puch motortjes ![]()
heb er ook documentatie etc van liggen dus komt zeker goed👌🏻
ik ga het zeker proberen alfonds!
komende week ga ik er wat proefritjes mee maken en eens kijke of ze een beetje wil.
afgelopen weekend kon ik ook van scheldepoort terug naar souburg lopen dus t vertrouwen in dr ligt nog niet zo eeeel hoog haha:rofl:![]()