Toen bij de oprichting van BOLUZ 1 week later ik ging kijken in het clubhuis in Goes noord om lid te worden .
Ik kwam daar aan met mijn Kreidler en er stonden een aantal brommers voornamelijk Puch en ik dacht bij mezelf het zal toch geen Puch club zijn .
Maar goed ik naar binnen daar zat Ad Mateeuw en zijn zoon ben even zijn naam kwijt en ook Sander de Leeuw zat daar achter de tafel .
Na inschrijven met num BO 17 dus het 17 e lid [is ook het krukas lager num van een Kreidler ] vroeg ik aan ze waarom BOLUZ ,.ze hadden er lang over aan het Brainstormen geweest om deze afkorting boven water te krijgen .
Nu goed daar kon ik toen mee leven ,en nu jaren later leef ik er nog intens mee. .
De eerste ritten waren super helemaal nieuw en toen in die tijd heel veel Puchjes
Ad en Cristiaan zetten de ritten uit ging niet zo snel ,en af en toe de weg kwijt maar wel gezellig zo 20 jaar geleden .
Foto bij Ronald en Corry ,foto van de wind en weer rit 18 -11 -2012 .
Ook lekker snert eten ,.bere gezellig .
13 jaar geleden is nog niet zo lang geleden he .
Dat waren in die tijd leuke ritten, en voor Ronald en Corrie was niets te veel, komen er meer dan gebruikten ze gewoon een grotere pan of zelfs twee pannen
Ook bij zo n evenement moet je geen regen hebben dan valt zo iets altijd zwaar tegen en is het super jammer van de organisatie die dit in gang heeft gezet .