Ja dat kan ook ,maar omdat deze geen druk verlies /leegloopt wilde ik de band her gebruiken ,maar als je het ventiel er niet uit krijgt weet ik niet of ik de band nog wel gebruik .
Een beetje kruipolie of WD 40 er in spuiten Cor, wie weet niet geschoten is altijd mis, dat weet je ee.
Heb ik al gedaan Jan .
Wel een mooie band cor, ik overweeg achterop mijn zundapp een 17/3.00 te zetten ik las dat dat past. Graag jou info hierover?
Ja past Eric,. en het staat best wel goed bij een Zundapp zit best wel verschil in 275 of 300 .
Ja, dat lijkt mij mooi staan een bredere hogere band
Die andere is toch nog niet versleten ze waren toch nieuw toen je de brommer kocht ?
de city pro van michelin zijn fijne bandjes ik heb ze op twee zundapp,s zitten 100cc daar komt best wat vermogen op , en mensen die mij kennen ook nog wat gewicht ik ben er tevreden over
Heb ik ook op de Kreidler zitten ,ben ook tevreden met die banden .
Volgens mij heb ik op mijn zundapp de Michelin M45 liggen met de bandenmaat 2.75 x 17 en daar ben ik zeer tevreden over ![]()
Zijn ook goede banden ,maar worden niet meer geproduceerd ,is de pro city voor in de plaats gekomen .
Maakt niet uit of het M45 is of pro city, de volgende wordt toch weer Michelin ![]()
carl de citypro is net een tandje beter deze kamt niet zo op de voorband met hogere snelheid zeker merkbaar de m 45 ook vele duizenden mee gereden
Vee rubber ooit opde motor gehad.
Bij droog weer prima band.
Bij nat levens gevaarlijk !!
Ik hoop dat deze beter hun best doen
Dan tref ik het want ik ben een beetje mooi weer rijder .Mielko
Wil je echt breed rijden kun je altijd nog een band 400 x 20 fatbike maat op je SImson zetten ,deze maat is 16 inh .
Deze middag gepast weet niet of hij tussen de achter brug of voorvork past.
Tja, das de vraag. Zeker als hij op druk gezet word, word hij nog dikker. ![]()
![]()
Dat bandje ziet er goed uit zijn goeie banden hoor .