Welke Brommer banden ,zijn goed ,beter of best

Deze middag nog een bandje op de kop getikt met race profiel .
Het is een Hutchinson 80- 90 - 16 of te wel 275 x 16 oude maat 20 x 275 band heb daar nog never nie mee gereden .
Wie kan mij daar iets over vertellen .

Zover reikt mijn kennis helaas niet :face_with_peeking_eye::man_shrugging:t2:

Hutchinson, vooral fietsbanden

Het is volgens mij een Frans merk.

Dit merk zit op mijn Solex. Voor en achter. De beste band voor een Solex.

Het is een leuk bandje ga hem aan de voorkant monteren .
Binnen band er in gezet en het bandje valt niet als te breed ,dus weinig rolweerstand dus je gaat er hard mee .

Ziet er zo op t zicht netjes uit maar goed t gaat om de rij-eigenschappen.

En daar zijn de voorkeuren ook over verdeeld. De een wil dat de band lang meegaat, de ander wil de best mogelijk stuureigenschappen.. en alles wat daar tussen ligt en in diverse combinaties.. Dus de perfecte band bestaat eigenlijk niet.

De banden van de bekende grote merken benaderen de perfectie toch heel dicht hoor!

Eens Joop,

Maar ik bedoelde meer dat iedere gebruiker weer andere dingen belangrijk vindt..

De een gaat puur voor prijs..

De ander voor rij-kwaliteit

De volgende voor duurzaamheid

Weer n ander voor het uiterlijk

Enz..

Zo is het Frank, en zo kan iedereen wel een band vinden, die voor hem of haar perfect is!

Ik moet schrijven dat de banden Michelin city pro op de Kreidler mij goed bevallen.

Ik heb pas een Michelin Anakee op mijn Kreidler gelegd en dat maakt echt een verschil.
Met volle bepakking (koffers en een toptas) ging hij voorheen in de bochten soms wat zoeken maar met deze band super strak door een bocht.

Wel een duur bandje(€72,40)

Mooi geprofileerde band .

Gave, “bij de tijdse” band!

Deze Anakee’s

Zijn er ook voor op de motor en die komen daar ook heel goed uit de testen.