Welke ouwe meuk heb je nog meer in je hobbyruimte!

t is maar n gedachtenkronkel… :man_shrugging:
Kijken of ik het op een of andere manier vorm kan geven

Speciaal gereedschap VOOR in de tool O teek .

En mijn schuur is nog l a n g niet leeg :grinning:

Wat heb je zo al nog Joop laat eens een paar plaatjes zien, je weet inmiddels dat ik ook een redelijke klusser ben niet alleen aan brommers maar ook eigen gereedschap/hulpmateriaal. Mag ook mail zijn ôh.

Alles is naar Frank gegaan Jan, veel ouwe grove troep ook. Frank zal daar misschien tzt wel eens wat van laten zien.

Jij kan wel goed opruimen Joop, zelf verleg ik het telkens en dan ligt het weer op een andere plek :joy:

Weet je wat het is Carl, bij mij raken die andere plekken binnenkort op en dan moet je drastische maatregelen nemen.

Oké ik snap het

Dat is wel het plan,
Ben nog druk aan het uitzoeken (kamer ligt vol!! :open_mouth: maar goed dat de betere helft er niet is :stuck_out_tongue: )
Maar wel grappig te zien Joop dat jij in de loop der jaren een beetje op de zelfde manier te werk bent gegaan als ik… veel van wat je als nog bruikbaar zag bewaren. zo heb ik ook het nodige verzameld. Dus bijna alles was wel bekend materiaal. Veel ook nog uit mijn tijd bij Van der Peijl techniek… en t leuke is dat jij daar toen als klant aan de balie kwam :smiley:

Oude tijden herleven soms, leuk dat we dat nog mee mogen maken.

Kleiner wonen Joop? a soms kan je niet anders en als je dat nog gezond kan doen is dat fijn.

We gaan naar een seniorenappartement Jan, alles gelijkvloers en geen onderhoud meer.

Oké dan snap ik dat het grote opruiming is, en bij Frank huisvulling :rofl: :smile: :blush:

Mij noemen de kinderen “Jantje van Alles” maar er is nu ook een “Frankje van Alles” :grinning:bijgekomen in de Boluzclub.

Ja ik ben nou eenmaal een gereedschap liefhebber dus als ik t kan redden van de afvalcontainer dan doe ik dat graag, zeker als ik dan ook nog anderen mee kan helpen :sunglasses::grinning::+1:

Ik heb ook wat muziek in de garage. Een jaartje of 10 geleden voor €15 gekocht, en het speelt hartstikke goed. 2 speakers hoor.

Toch leuk hoor een muziekje erbij.

Apart ding, 97.85 MHz radio 10 ? :star_struck:

Dat laadje van onder in dat voor pizza s te bakken .

Ja, de antennedraad heb ik aan de garagedeur frame gemonteerd. 1 grote antene dus en werkt prima.:robot::ear::ear:

Hahaa, nee, je kan er 3 cd’s in stoppen geloof ik.
Jammer dat het geen pizza oven is, anders had ik ook nog iets te bikkelen.:grinning::grinning: