Zaterdag 19 september 2026 Sraskerkse dag

Deze dag is ook leuk om te bezoeken. Vanaf 10:00h tot 24:00h. Dus echt een hele dag. Boluz is daar ook aanwezig om Boluz te promoten, wij zijn daarom ook uitgenodigd om te komen, en we staan daar opgesteld met de onze tent en de bekende vlaggen. Geen rit maar zeker een bezoekje waard. Er is ook veel te beleven voor kinderen, dus met het gezin ernaar toe. Lees het programma maar eens door. Veel plezier toegewenst en misschien tot ziens daar.

Let op! In tegenstelling ten aanzien van onze laatste nieuwsbrief, daar staat in dat er bij mooi weer aansluitend een volg-rit zal zijn, er zal geen volg-rit zijn.

Hier het hele programma als PDF.

flyer Sraskersedag 2026.pdf (633,8 KB)

Groeten, Alfons.

Jammer dat er geen toerrit/volgrit is, ondanks dat dit wel in het programma staat.
tis tenslotte wel op zaterdag!!
suc6 , voor de mensen die daar van 10 tot 17.00 uur moeten staan!!!

Inderdaad Ad, ik zag het ook net staan, de tweede regel onder activiteit :wink:

Hoe kan het zo in een programma staan vermeld als er geen rit is? Buitenom dat vind ik het jammer dat voor dit soort kansen geen vrijwilligers opstaan om zo’n rit te organiseren. Er zijn denk ik genoeg leden die graag op zaterdag een rit rijden. De organisatie van de bestaande ritten komt al op altijd dezelfde mensen neer. Dus een oproep aan alle leden: organiseer een rit/evenement en maak een hoop mede bromfiets liefhebbers blij. Is dat onder de vlag van B.O.L.U.Z. Dan wel in overleg met het bestuur zodat de ene rit de andere niet in de weg zit.

Er is toch wel iemand die een kleine ronde voorop wil rijden 30 - 40 km is toch voldoende ,.hoeveel zullen er komen ?
En dan is er weer eens een zaterdag rit .

1 Like

Ja, een volgrit kan zo ingepast worden. Dus mensen, komop, even een route bedenken en gaan. Boluz is aanwezig, dus namenlijst invullen en gaan. Laat maar weten.

Er zijn wegen genoeg, en of je het nu voorbereid of niet, de volgers merken daar niets van, dus ik zou zeggen bedenk welke richting je op wil en waar je wil pauzeren en hoelaat en de rest komt vanzelf :wink:

Mijn zaterdag de 19 de staat al geblokt, met andere woorden ik heb al iets anders :wink: