Ik zie dat ze gelijk wat reclame voor zichzelf maken. Wel leuk dat ze dat doen. Hopen dan dat er meerdere mensen op af komen. Toch al druk bezocht met meer dan 200 mensen. Misschien nu nog meer.
200 brommers dat wordt een lang lint.
Nee Eric per 20 stuks vertrekken en het is een gepeilde rit.