Scheduled Maintenance: we zijn verhuist klik op gebruikers wachtwoord vergeten om uw profiel bij te werken met een nieuw wachtwoord (administrators en moderator moeten een key aanmaken om in de beheer modes te komen)
Mooie rit,169 op de teller erbij,paar keer misgereden :P
Heerlijk weer en prachtige voertuigen.
Voor de varandering veel alleen gereden,daar we op zondag al vaak met een groep rijden en je kan stoppen zo vaak je wil.
Dikke pluim voor de organisatie. Op naar de volgende rit.
was een prachtige rit . had twee nieuwe insiders mee , die ook verkocht zijn hadden een ook een pracht dag mee gemaakt met super weertje . organisatie bedankt . groepje schouwen .
Ja, een leuke rit vond ik het. Toch weer plekjes die ik nog niet kende en dat is altijd leuk. Op naar de volgende.
Leuk die oude auto''s te zien. Peugeot, MB en Opels, waar ik toen als monteur aan werkte. Weet zo de zwakke punten te noemen.
Je ruikt ze ook, naar benzine. Hadden toen nog geen katalysator en was toen euro 0.
Wat een prachtig weer om de Molentocht te rijden in vergelijk bij voorlaatste keer ,naar ik heb gehoord geen pech gevallen en dat is dan ook weer een plus punt .
103 mensen hadden ingeschreven ,ik zag een groepje van 6 die niet ingeschreven had ,maar die zijn er altijd .
ik kan wel schrijven dat dit een van de succesvolste Molentocht was in al die keren dat ik hem gereden heb .
Met dit mooie weer zie je ook alleen maar lachende mensen .
Organiserende mensen weer goed gedaan .
Al met al een mooie dag om bij te schrijven in de B O L U Z geschiedenis .
Marcozld schreef: ↑za 14 mei 2022, 15:43
Update 3: Laatste bericht. Gisteren is de rit uitgezet door Dirk, Chris, Paul en twee Boluz-leden waarvan ik de naam nog niet heb meegekregen. Mooi werk! Donderdag even gebeld met Cor voor de inschrijvingen. Alles is volgens mij gereed, het weer zit mee (anders dan de laatste keer) en ik zie een schitterend aantal aanmeldingen.
Tot morgen!
Aan iedere deelnemer, alvast een goede /veilige/leuke rit.
aan het weer zal het niet liggen
Kan niet beter, wat een verschil met 3 jaar geleden.
rijd zelf met de auto , de rit.
Update 3: Laatste bericht. Gisteren is de rit uitgezet door Dirk, Chris, Paul en twee Boluz-leden waarvan ik de naam nog niet heb meegekregen. Mooi werk! Donderdag even gebeld met Cor voor de inschrijvingen. Alles is volgens mij gereed, het weer zit mee (anders dan de laatste keer) en ik zie een schitterend aantal aanmeldingen.