Automarkt Terneuzen 23 mei 2020 AFGELAST

Moderator: Jacco

Gebruikersavatar
HansW
Lid
Lid
Offline
Berichten: 771
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 22:43
Lid of Vriend:: Lid
Locatie: Lewedorp
Dank! Gegeven!: 14 keren
Dank! Gekregen: 7 keren
Contacteer:

Re: Automarkt Terneuzen 23 mei 2020 afgelast

Ongelezen bericht door HansW »

via boluznieuws onderstaand bericht binnengekregen, onvermijdelijk.

Beste.


Het virus treft ons allemaal en heeft grote gevolgen voor onze samenleving. Vandaag 19 maart 2020 zijn wij als organisatie bij elkaar geweest, dit wil zeggen Andre Snap, Martijn van Battum van Bizzy en ik Wim de Maat.

Wij hebben besloten om de hulpverleners dag van 23 mei 2020 te annuleren, aan deze dag zouden verschillende organisaties deelnemen.
Wij kunnen ons heel goed realiseren dat bijvoorbeeld de ambulancedienst, de politie de brandweer en andere hulpverlenende organisaties nu andere zorgen hebben dan deel te nemen aan onze dag.

Waar wij wel naar willen kijken, indien dat mogelijk is om de dag te verplaatsen naar eind 2020 zo in de periode van oktober november is dit niet mogelijk en is er te weinig deelname dan annuleren wij als nog het evenement tot mei 2021.

Dus in het kort, 23 mei 2020 gaat niet door, misschien verplaatsen naar oktober / november 2020 en anders naar mei 2021.

Uiteraard hopen wij als het evenement word verplaatst dat wij weer kunnen rekenen op uw deelname.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.


Gr


Wim de Maat
06-51494322
Gebruikersavatar
HansW
Lid
Lid
Offline
Berichten: 771
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 22:43
Lid of Vriend:: Lid
Locatie: Lewedorp
Dank! Gegeven!: 14 keren
Dank! Gekregen: 7 keren
Contacteer:

Automarkt Terneuzen 23 mei 2020 AFGELAST

Ongelezen bericht door HansW »

Via boluznieuws@hotmail.nl binnengekregen, best leuk aan den overkant.

Beste,

Ieder jaar organiseren wij in Terneuzen een automarkt, in 2020 voor de 8 ste maal. Ieder jaar staat er iets speciaals bij, speciale sportauto, speciale vrachtauto van Dakar of wat
anders. Nu had ik jullie site in 2018 al ontdekt. Misschien zou het leuk zijn aan te sluiten met een 10 a 20 brommers uit de jaren 50,60,70 of een ander jaar.

Misschien wilt u eens in uw organisatie rond vragen of hier belangstelling voor is. Het evenement is op zaterdag 23 mei 2020.

Ik hoor u graag

Wim de Maat
O.v. Bizzy Stad Terneuzen
06-51494322
Plaats reactie