Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Oké, mooi.... tenminste.....Wat zie ik nou ?Adres Schoolstraat 2 in Biggekerke? Moet Oostkapelle zijn, Cor is beetje mis geweest.
Zo komt er miscommunicatie....nou ja, we zien wel.
Vereniging B.O.L.U.Z. (BOLUZ) Bromfiets Oldtimer Liefhebbers Uit Zeeland
Moderator: Jacco
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Oké, mooi.... tenminste.....Ik heb geen Facebook Remco, en faceboluz is niet van Boluz....is mij verteld, dus dat gaat 'm niet worden.
Honda1972 schreef: ↑vr 28 jul 2023, 16:04Honda1972 schreef: ↑vr 14 jul 2023, 17:20 Beste mensen,
Ook dit jaar is er weer de jaarlijkse Solexrace in Biggekerke en wel op zaterdag 19 augustus.
Al contact gelegd met de organisatie en zij houden me op de hoogte. Hier alvast de aankondiging.
Ook dit jaar zal ik weer een klein ritje voorafgaande aan het bezoek organiseren. Wordt een volgrit, gegevens volgen nog.
Groet,
Erik Wijkhuijs
Update 28-07-2023.
We verzamelen vanaf 14:00 uur bij Sporthal De Halve Maan in Oostkapelle, gelegen aan Schoolstraat 2.
Daar is de mogelijkheid om onder het genot van een kop koffie/ thee / fris / ??? (Voor eigen rekening uiteraard) Bij te praten en vervolgens vertrekken we als volgrit om ongeveer 14:45 in de richting van Biggekerke over Walcherse wegen.
We zorgen net voor het programma van 16 uur aan te komen om aldaar onze stalen rossen te parkeren bij de opstelplaats.
Het programma van de Solexrace in Biggekerke ziet er als volgt uit:
Programma 2023
14.00 –15.30 uur – Inschrijven Dorpsstraat (tegenover de jurywagen)
16.00 uur – Ludieke manche 1
16.20 uur – Ludieke manche 2
16.40 uur – Specials manche 1
17.00 uur – Ludieke kidsronde
17.20 uur – Demonstratie Kraz team Zeeland (Onno Wielemaker)
17.40 uur – Demonstratie oldtimer brommers
18.00 uur – Specials manche 2
18.20 uur – FINALE met alle deelnemers
18.40 uur – Prijsuitreiking in de feesttent
19.00 uur – Muziek
Of via deze link: https://solexracebiggekerke.nl/web/programma/
Ik hoop dat jullie hier of mij persoonlijk voorzien van de aanmelding van naam en merk/type bromfiets.
Dit om een lijst aan te leveren aan de organisatie ivm omroepen/interviews ter plaatse. Graag aanleveren uiterlijk 17 augustus per telefoon/app of hier te posten.
Mijn nummer: 06-15374873.
Tot dan !
Groet,
Erik Wijkhuijs
Honda1972 schreef: ↑vr 14 jul 2023, 17:20 Beste mensen,
Ook dit jaar is er weer de jaarlijkse Solexrace in Biggekerke en wel op zaterdag 19 augustus.
Al contact gelegd met de organisatie en zij houden me op de hoogte. Hier alvast de aankondiging.
Ook dit jaar zal ik weer een klein ritje voorafgaande aan het bezoek organiseren. Wordt een volgrit, gegevens volgen nog.
Groet,
Erik Wijkhuijs