Valt wel mee hoor Jos dat als je er een paar keer doorheen fietst dan weet je waar wat staat .josclarijs schreef: ↑do 25 mei 2023, 21:11 Ik heb 161 foto's gemaakt en kan nooit iets terug vinden op deze site.Ik vind het maar een rommelige ingewikkelde site.
mvg Jos Clarijs.
PHP Versie 8.1.7 deze moet nog naar 8.2 dit is wachten tot de provider deze beschikbaar stelt, forum PHPBB versie 3.3.10 niet alle modules zijn volledig vertaald dit is afwachten tot wanneer de programeurs deze beschikbaar stellen. Laatste topic module is nog niet aangepast voor deze versie en kan nu nog niet ingeschakeld worden hopelijk komt deze programmeur met een update zodat wij deze kunnen gebruiken. nieuwe functie laatste bericht eerst en laatste bericht van vorige pagina |
Molenrit 21-mei-2023 vanaf Vliegveld Midden Zeeland
-
- Lid
- Lid of Vriend:: Lid
- Dank! Gekregen: 6 keren
Re: Molenrit 21-mei-2023 vanaf Vliegveld Midden Zeeland
- Lgschmitz
- Lid
- Dank! Gegeven!: 1 keer
Lekker weer,veel mooie autos en brommers gezien,mooie toertocht.
Pluim voor de organisatie.
Volgende editie ook weer fotos nemen.
Op naar de volgende rit.
Pluim voor de organisatie.
Volgende editie ook weer fotos nemen.
Op naar de volgende rit.
-
- Lid
Ik heb 161 foto's gemaakt en kan nooit iets terug vinden op deze site.Ik vind het maar een rommelige ingewikkelde site.
mvg Jos Clarijs.
mvg Jos Clarijs.
- sjacco.vermeulen
- Beheerder
- Dank! Gekregen: 3 keren
Mocht er iemand zijn die de originele foto wil of op een andere manier bewerkt, dan kan je een mailtje sturen naar de fotograaf Erik`T Mannetje.
info@tmannetjefotografie.nl
info@tmannetjefotografie.nl
- sjacco.vermeulen
- Beheerder
- sjacco.vermeulen
- Beheerder
- sjacco.vermeulen
- Beheerder
- FrankvdJ
- Lid
- Dank! Gekregen: 2 keren
Ja, het was een tijd geleden dat ik mee kon rijden en daar zag het nu ook naar uit omdat ik nog geen betrouwbare rijdende brommer heb.
De dag voor de rit had ik ook nog n brandweerwedstrijd en lag zodoende om 02:00 vanmorgen in mn "mandje"..

Totaal onverwachts kreeg ik vanmorgen vroeg n telefoontje van Carl met de vraag of ik mee wilde rijden.. Ik zei willen wel, maar mn Batavusje is nog niet betrouwbaar genoeg en de Kreidler staat nog niet in elkaar.. Nou zei Carl dan halen we mijn Zündapp 517 tevoorschijn en als ie t doet neem je die toch..
Zo gezegd zo gedaan, en jawel hij starte vrijwel gelijk, ik even snel om n jerrycan benzine naar 's-Gravenpolder (Euro 98) en terug.
Intussen kwam ook Bert de Jonge op zn special Kreidler. Marja trakteerde ons op n bakkie koffie/thee en klaar was de "blauwe bende" om naar het vliegveld te rijden. Carl op de Yamaha, Bert op zn Kreidler en ik op de "Dapp" van Carl.. en alledrie blauw (de brommers dan
)
Verzamelen op Midden Zeeland waar n geweldige opkomst te zien was. Na weer n bakkie en rustig wat rondkijken vertrokken we voor n prachtige rit can ca. 85 km van start tot finish. Af en toe waren we even het spoor bijster omdat n bordje zoek was of soms iets verdraaid. Maar gelukkig hadden we vooraf de route via de QR code van de organisatie gescand dus kunden we eenvoudig zien waar we heen moesten.
Af en toe n korte stop voor n lunch of andere versnapering en uiteindelijk lekker neergestreken op n zonovergoten terras op de grote markt waar we de prachtige oldtimers konden bekijken.
1 klein incidentje op een rotonde in Goes waarbij Bert een gat in zn broek opliep en wat lakschade aan een afdekkapje.
Maar dit mocht de pret niet drukken verder een geweldige rit gehad. Organisatie bedankt voor deze mooie rit.
En Carl voor het mogen gebruiken van zijn brommer. Bert ook bedankt voor t gezelschap deze dag.
Als iedere deelnemer zo genoten heeft als ik dan moet dit een voortreffelijke dag geweest zijn
De dag voor de rit had ik ook nog n brandweerwedstrijd en lag zodoende om 02:00 vanmorgen in mn "mandje"..
Totaal onverwachts kreeg ik vanmorgen vroeg n telefoontje van Carl met de vraag of ik mee wilde rijden.. Ik zei willen wel, maar mn Batavusje is nog niet betrouwbaar genoeg en de Kreidler staat nog niet in elkaar.. Nou zei Carl dan halen we mijn Zündapp 517 tevoorschijn en als ie t doet neem je die toch..
Zo gezegd zo gedaan, en jawel hij starte vrijwel gelijk, ik even snel om n jerrycan benzine naar 's-Gravenpolder (Euro 98) en terug.
Intussen kwam ook Bert de Jonge op zn special Kreidler. Marja trakteerde ons op n bakkie koffie/thee en klaar was de "blauwe bende" om naar het vliegveld te rijden. Carl op de Yamaha, Bert op zn Kreidler en ik op de "Dapp" van Carl.. en alledrie blauw (de brommers dan
Verzamelen op Midden Zeeland waar n geweldige opkomst te zien was. Na weer n bakkie en rustig wat rondkijken vertrokken we voor n prachtige rit can ca. 85 km van start tot finish. Af en toe waren we even het spoor bijster omdat n bordje zoek was of soms iets verdraaid. Maar gelukkig hadden we vooraf de route via de QR code van de organisatie gescand dus kunden we eenvoudig zien waar we heen moesten.
Af en toe n korte stop voor n lunch of andere versnapering en uiteindelijk lekker neergestreken op n zonovergoten terras op de grote markt waar we de prachtige oldtimers konden bekijken.
1 klein incidentje op een rotonde in Goes waarbij Bert een gat in zn broek opliep en wat lakschade aan een afdekkapje.
Maar dit mocht de pret niet drukken verder een geweldige rit gehad. Organisatie bedankt voor deze mooie rit.
En Carl voor het mogen gebruiken van zijn brommer. Bert ook bedankt voor t gezelschap deze dag.
Als iedere deelnemer zo genoten heeft als ik dan moet dit een voortreffelijke dag geweest zijn
BMW K1200GT (2003), BMW R1200GS Adventure, Kreidler RMC-S Elektronic (1979), Batavus Mot'o-Mat (1987), Aprillia Red Rose Classic 50
yup een mooie rit, complimenten voor de organisatie
- Carl
- Lid
- Dank! Gegeven!: 1 keer
- Dank! Gekregen: 4 keren
Vandaag meegereden met de molenrit en tevens ook even geluncht bij Brasserie de Schaapskooi, deze is één week terug heropend
Het was een mooie opkomst zowel van de auto's als van de brommers en vergeet ook niet de bezoekers.
Onderweg bij de molen De Drie Gebroeders in Heinkenszand was het op druk op en rondom de molen en het voormalige spoorwegterrein.
Bij het eindpunt van de rit op de grotemarkt in Goes was het goed vertoeven op de terrassen, deze zaten vanwege het goedeweer helemaal vol, er was heel veel bekijks van auto's en aankwamen en weer vertrokken.
Ik kijk terug op een geslaagde dag, organisatie bedankt

Het was een mooie opkomst zowel van de auto's als van de brommers en vergeet ook niet de bezoekers.
Onderweg bij de molen De Drie Gebroeders in Heinkenszand was het op druk op en rondom de molen en het voormalige spoorwegterrein.
Bij het eindpunt van de rit op de grotemarkt in Goes was het goed vertoeven op de terrassen, deze zaten vanwege het goedeweer helemaal vol, er was heel veel bekijks van auto's en aankwamen en weer vertrokken.
Ik kijk terug op een geslaagde dag, organisatie bedankt

- Alfons
- Beheerder
- Dank! Gekregen: 1 keer
Molenrit 21-mei-2023 vanaf Vliegveld Midden Zeeland
Wat een prachtige dag was het vandaag. Boven verwachting zoveel brommers. Exact aantal zal nog wel genoemd worden denk ik.
Ongeveer 178 inschrijvingen, maar er waren er ook die zich niet hebben ingeschreven. Ik denk dat het wel richting de 200 zijn geweest.
Ook van buiten de provincie waren er brommers aanwezig. Leuke route en toch ook weer weggetjes die ik nog niet kende. Kortom geweldige dag.
Ongeveer 178 inschrijvingen, maar er waren er ook die zich niet hebben ingeschreven. Ik denk dat het wel richting de 200 zijn geweest.
Ook van buiten de provincie waren er brommers aanwezig. Leuke route en toch ook weer weggetjes die ik nog niet kende. Kortom geweldige dag.
Groeten Alfons.