HansW schreef:Tijdens de ALV hebben we gepraat over het wel-niet lid worden van de FEHAC.
De FEHAC (Federatie Historische Automobiel- en Motorclubs) staat voor het duurzaam bezit, verstandig gebruik en blijvend behoud van mobiel erfgoed in het straatbeeld.
Voor meer info over de FEHAC raadpleeg onderstaande site;
https://fehac.nl/waarom-fehac/
Er is ook gestemd, van de aanwezige leden waren 35 voor en 2 tegen.
Lidmaatschap FEHAC kost EUR 2,50 per lid. Het lidmaatschap BOLUZ zou dan per jaar EUR 15,-- bedragen.
Om ook de leden die niet aanwezig waren op de ALV mogelijkheid te geven om te reageren is dit topic geopend. Bedoeling is om een goede discussie en bewustwording te starten, reacties zijn welkom.
We gaan het zien en meemaken wat de FEHAC gaat betekenen voor de bromfiets liefhebbers in de gemeente Den Haag, persoonlijk denk ik niet veel
Wat ik zelf vreemd vindt is dat bij aansluiting bij de FEHAC er 2,50 euro bij de contributie bijkomt en dat terwijl er bij de ALV van 2018 gepleit is voor contributie verlaging ( zie notulen ALV 2018 ) met als reden dat de boluz kas boven proporties gevuld is, naar mijn idee moet dit van het reguliere bedrag van 12,50 euro gemakkelijk kunnen, bovendien profiteert ieder boluz lid er dan van en dat is bij deelname van ritten niet zo
Bij 125 leden is het een bedrag van 312,50 euro wat je inteert op de totale som, het is immers geld van de leden