Had al zo n vermoeden ..andrenuijens schreef: ↑di 15 mar 2022, 21:04 dat was mijn schuld dus ik heb het geopend . een verslag over de beurs . had er niet op gelet dat het onder 2021 stond . alles moet weer wennen na een lange pauze .![]()
![]()
, de pc doet dit niet automatische
Wat de foto s aangaat ik was de mijn camera vergeten .jammer hoor ,maar misschien hebben anderen wel wat foto s .
PHP Versie 8.1.7 deze moet nog naar 8.2 dit is wachten tot de provider deze beschikbaar stelt, forum PHPBB versie 3.3.10 niet alle modules zijn volledig vertaald dit is afwachten tot wanneer de programeurs deze beschikbaar stellen. Laatste topic module is nog niet aangepast voor deze versie en kan nu nog niet ingeschakeld worden hopelijk komt deze programmeur met een update zodat wij deze kunnen gebruiken. nieuwe functie laatste bericht eerst en laatste bericht van vorige pagina |
boluz beurs
-
- Lid
- Lid of Vriend:: Lid
- Dank! Gekregen: 6 keren
Re: boluz beurs
- andrenuijens
- Lid
- Dank! Gegeven!: 6 keren
- Dank! Gekregen: 2 keren
dat was mijn schuld dus ik heb het geopend . een verslag over de beurs . had er niet op gelet dat het onder 2021 stond . alles moet weer wennen na een lange pauze .

honda,cb 100 1975 kreispar 1965 , , zundapp 530 92 cc ,,. rag dappie 92cc
Is geen foutje van de site ,er moet gewoon een deel 2022 aangemaakt worden,
maar daar hebben de moderators geen rechten voor.
maar daar hebben de moderators geen rechten voor.
- Carl
- Lid
- Dank! Gegeven!: 1 keer
- Dank! Gekregen: 3 keren
De site is niet van slag, er is gewoon geen nieuw topic van het jaar 2022 boluz evenementen of overige evenementen 2022 aangemaakt

-
- Lid
Ja dat is wel een beetje vreemd ,side van slag ..
Wat de foto s aangaat ik was de mijn camera vergeten .jammer hoor ,maar misschien hebben anderen wel wat foto s .
-
- Lid
-
- Lid
Stond achter mijn toko op de beurs 4 man er voor en mijn telefoon ging ,.pak op en aan de andere kant vroeg een meneer ,.is het deze week geen beurs ik zeg ja en het is heel druk en gezellig ,zegt hij ik zie geen beweging bij Amakore nieuw dorp ,zeg ik dan,. Ja maar het is in Heinekenzand De Stenge .
Moest wel een beetje lachen .
Moest wel een beetje lachen .
- Marcozld
- Lid
- Contacteer:
Ik ben in de middag nog even komen kijken. Ik had begrepen dat er ruim 360 bezoekers waren geweest... dat is echt top! Mooie beurs, leuk opgezet en gezellig even bij kunnen praten. Het was voor mij gewoon weer even wennen
.
Grz.

Grz.
Voorheen: Zundapp Ks50 (verkocht), Famel Flash 5 speed (gechrashed), Honda CBR600F2.
Nu: Famel Flash 5 speed (project).
Nu: Famel Flash 5 speed (project).
- andrenuijens
- Lid
- Dank! Gegeven!: 6 keren
- Dank! Gekregen: 2 keren
boluz beurs
het was even zoeken naar de nieuwe locatie . maar deze vergeten we niet meer mooie ruimte .
en eindelijk mijn nieuwe jas kunnen scoren bij Angela . mooie opzet van de beurs , weer vele mensen gesproken .
altijd gezellig hopen dat we het zo mogen vol houden zonder beperkingen
kan het weer een mooi seizoen worden voor de boluz . groet andre nuijens .

en eindelijk mijn nieuwe jas kunnen scoren bij Angela . mooie opzet van de beurs , weer vele mensen gesproken .
altijd gezellig hopen dat we het zo mogen vol houden zonder beperkingen
kan het weer een mooi seizoen worden voor de boluz . groet andre nuijens .

honda,cb 100 1975 kreispar 1965 , , zundapp 530 92 cc ,,. rag dappie 92cc