3 sept 2023 Walcheren rit

Moderator: Jacco

Gebruikersavatar
HansW
Lid
Lid
Offline
Berichten: 771
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 22:43
Lid of Vriend:: Lid
Locatie: Lewedorp
Dank! Gegeven!: 14 keren
Dank! Gekregen: 7 keren
Contacteer:

3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door HansW »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Geachte leden, vrienden en vrienden van leden.
VERTREKPUNT GEWIJZIGD
VERTERKEN VANAF BOWLING /PARTY CENTRUM DE KRUITMOLEN .
KRUITMOLENLAAN 128 /129.
4337 K P MIDDELBURG
MAKKELIJK TE BERIJKEN EN GRATIS PARKEREN ,.ALLES OP 1 PLEK VOOR EEN GOEDE RIT OVER WALHEREN .
..
Op 3 september organiseert BOLUZ wederom de Walcherenrit.
Ook dit jaar is het een gepijlde rit over het eiland Walcheren, waar soms kleine dorpjes zullen worden aangedaan, en veelal de typische Walcherse wijde vergezichten te zien zullen zijn.
De rit is ongeveer 88 kilometer lang en zal starten bij Café Bommel aan het stadhuisplein (Markt 5, 4331LL Middelburg) waar kan worden ingeschreven. BOLUZ trakteert je op een bakje koffie en koek.

Voor bussen en auto’s met aanhanger adviseren wij om deze te parkeren op de Mortiereboulevard 2-42, 4336 RA in Middelburg. Daar is voldoende parkeerplaats en maar een kleine afstand tot Café Bommel. In de binnenstad eigenlijk onmogelijk.

Er is een bezemwagen beschikbaar. Deze wordt verzorgd door Peter Kerkhove GSM: 0649205399
Inschrijven vanaf 09.30 uur.
Leden: gratis
Niet-leden: € 8,- (Bij voorkeur gepast betalen)

Groeten, het Walcheren team.
RemcovS
Lid
Lid
Offline
Berichten: 156
Lid geworden op: zo 02 jan 2022, 19:53
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gegeven!: 1 keer
Dank! Gekregen: 8 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door RemcovS »

corkreid schreef: ma 24 jul 2023, 17:41
Jan van der Maas schreef: ma 24 jul 2023, 17:20 Wie heeft mijn tekst van vanmorgen verwijderd? Ik had opgemerkt dat de motor rijders geen probleem hebben op die dag van 3 september, er is niets geblokkeerd op die dag na 11.00 uur, want de beperking en verbod geldt voor maandag t/m zaterdag.
Als dit dus nog kan na de fout die in systeem zit vind ik dit een kwalijke zaak dat iemand dit zo maar doet zonder mij in kennis te stellen.

Het was bedoelt als positieve opmerking, maar schijnbaar vond iemand dat anders.

Nogmaals wil de verwijderaar mij berichten, het mag ook in een PB als die zich niet kenbaar wilt maken op het forum.

Zou iemand van Bestuur eens actie willen ondernemen naar de beheerder(Dominique)? Het is heel frustrerend dat dit probleem nog steeds niet is opgelost.

Alvast bedankt.
Jan ik heb ook wel eens iets in de verkeerde topic geschreven en dacht ook die is verwijderd en toen kwam ik hem weer tegen ,.heb ook wel eens een heel verhaal getypt en vergeten op verstuur te drukken .
Schrijf het opnieuw en kijk wat er gebeurt .
Beste Jan,

dat is inderdaad heel vervelend als er zonder bericht reacties worden verwijderd, ik zie ook niet in waarom deze zou moeten verwijderd worden, je regeert alleen maar met alle goede bedoelingen. Ik dacht dat het probleem van andermans reacties bewerken of verwijderen was opgelost, ik kan het in ieder geval niet meer. kan je nog eens kijken of jij dat nog kan? en zo ja dit (nogmaals) melden bij het topic Site problemen??

ik wil wel even reageren op de inhoud van je boodschap, volgens mij is het zo dat de gemeente Middelburg schrijft dat je venstertijden hebt waarin je de markt op kan met een motorvoertuig. Venstertijden staan beschreven van maandag t/m zaterdag, zondag dus niet. Zo lees ik het althans. ik wil alleen waarschuwen en voorkomen dat iemand een boete pakt en zijn dag wordt verpest terwijl het juist een leuke dag met een mooie rit moet zijn. En als jij gelijk hebt zijn er geen boetes op zondag :-) dan is het helemaal prima. ik heb overigens vorig jaar een mail gestuurd naar de gemeente met de vraag hoe het nou zit op zondag, maar ze moeten nog antwoorden.
corkreid
Lid
Lid
Offline
Berichten: 10189
Lid geworden op: za 27 mar 2010, 15:09
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gekregen: 9 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door corkreid »

Jan van der Maas schreef: ma 24 jul 2023, 17:20 Wie heeft mijn tekst van vanmorgen verwijderd? Ik had opgemerkt dat de motor rijders geen probleem hebben op die dag van 3 september, er is niets geblokkeerd op die dag na 11.00 uur, want de beperking en verbod geldt voor maandag t/m zaterdag.
Als dit dus nog kan na de fout die in systeem zit vind ik dit een kwalijke zaak dat iemand dit zo maar doet zonder mij in kennis te stellen.

Het was bedoelt als positieve opmerking, maar schijnbaar vond iemand dat anders.

Nogmaals wil de verwijderaar mij berichten, het mag ook in een PB als die zich niet kenbaar wilt maken op het forum.

Zou iemand van Bestuur eens actie willen ondernemen naar de beheerder(Dominique)? Het is heel frustrerend dat dit probleem nog steeds niet is opgelost.

Alvast bedankt.
Jan ik heb ook wel eens iets in de verkeerde topic geschreven en dacht ook die is verwijderd en toen kwam ik hem weer tegen ,.heb ook wel eens een heel verhaal getypt en vergeten op verstuur te drukken .
Schrijf het opnieuw en kijk wat er gebeurt .
Gebruikersavatar
Jan van der Maas
Lid
Lid
Offline
Berichten: 370
Lid geworden op: ma 29 aug 2022, 22:12
Lid of Vriend:: Lid
Locatie: Sint Laurens
Dank! Gegeven!: 1 keer
Dank! Gekregen: 2 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door Jan van der Maas »

Wie heeft mijn tekst van vanmorgen verwijderd? Ik had opgemerkt dat de motor rijders geen probleem hebben op die dag van 3 september, er is niets geblokkeerd op die dag na 11.00 uur, want de beperking en verbod geldt voor maandag t/m zaterdag.
Als dit dus nog kan na de fout die in systeem zit vind ik dit een kwalijke zaak dat iemand dit zo maar doet zonder mij in kennis te stellen.

Het was bedoelt als positieve opmerking, maar schijnbaar vond iemand dat anders.

Nogmaals wil de verwijderaar mij berichten, het mag ook in een PB als die zich niet kenbaar wilt maken op het forum.

Zou iemand van Bestuur eens actie willen ondernemen naar de beheerder(Dominique)? Het is heel frustrerend dat dit probleem nog steeds niet is opgelost.

Alvast bedankt.
Bedankt voor dit bericht Jan van der Maas namens deze forumleden (totaal 2):
FrankvdJ, wannes69
Beoordeling: 66.67%
corkreid
Lid
Lid
Offline
Berichten: 10189
Lid geworden op: za 27 mar 2010, 15:09
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gekregen: 9 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door corkreid »

Ok goed dan maar hopen dat ze het lezen .
RemcovS
Lid
Lid
Offline
Berichten: 156
Lid geworden op: zo 02 jan 2022, 19:53
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gegeven!: 1 keer
Dank! Gekregen: 8 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door RemcovS »

corkreid schreef: ma 24 jul 2023, 08:24 Dit denk ik moet op de boluz facebook .
Wat bedoel je Cor, het hele onderwerp? Staat al als evenement op faceboluz



Ook het punt voor de motorkenteken staat er bij
corkreid
Lid
Lid
Offline
Berichten: 10189
Lid geworden op: za 27 mar 2010, 15:09
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gekregen: 9 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door corkreid »

Dit denk ik moet op de boluz facebook .
RemcovS
Lid
Lid
Offline
Berichten: 156
Lid geworden op: zo 02 jan 2022, 19:53
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gegeven!: 1 keer
Dank! Gekregen: 8 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door RemcovS »

Voor deelnemers met een motorkenteken, let op!

https://www.middelburg.nl/toegangcentrum
Gebruikersavatar
FrankvdJ
Lid
Lid
Offline
Berichten: 1057
Lid geworden op: za 04 jul 2015, 20:54
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gegeven!: 2 keren
Dank! Gekregen: 3 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door FrankvdJ »

Hij is gepijld zag ik dus tempo is niet zo belangrijk en dat is dan weer gunstig voor de Moby1😉👌
BMW K1200GT (2003),
BMW R1200GS Adventure,
Kreidler RMC-S Elektronic (1979),
Batavus Mot'o-Mat (1987),
Aprillia Red Rose Classic 50
Mobylette's 1, 2, 3, 4 en 5
Sparta's 1, 2,en 3
Gebruikersavatar
Alfons
Beheerder
Beheerder
Offline
Berichten: 432
Lid geworden op: vr 09 mar 2012, 21:56
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gekregen: 1 keer
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door Alfons »

Gisteren de route gereden. Hij is echt heel leuk. Het blijft de mooiste rit van het jaar. :-)
Groeten Alfons.
AD-W
Lid
Lid
Offline
Berichten: 306
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 19:02
Lid of Vriend:: Lid
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door AD-W »

Als het eerste goed is, zal het tweede geen probleem zijn. :D ;)
corkreid
Lid
Lid
Offline
Berichten: 10189
Lid geworden op: za 27 mar 2010, 15:09
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gekregen: 9 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door corkreid »

We hopen op goed weer en een goede opkomst .
RemcovS
Lid
Lid
Offline
Berichten: 156
Lid geworden op: zo 02 jan 2022, 19:53
Lid of Vriend:: Lid
Dank! Gegeven!: 1 keer
Dank! Gekregen: 8 keren
Contacteer:

Re: 3 sept 2023 Walcheren rit

Ongelezen bericht door RemcovS »

Flyer. Met de nieuwe start en stopplaats. KRUITMOLEN Middelburg.
Bijlagen
Flyer.jpg
Plaats reactie