Benzine lucht bij stalling

Beste leden,

Mijn zundapp is in winterslaap in mijn woonkamer, hoe voorkom ik dat de benzine in de tank blijft stinken, ja carburateur en bezineslang zijn leeg. Mijn tankdop zit op tank maar daar zit ook de ontluchting in, daar komt vermoed ik de stank vandaan.

Graag een goeie tip aub?

Groet eric

Er zal toch een kleine lek ergens zitten ,en in de kamer is natuurlijk wel anders als in de schuur probeer een plastic zak tussen tank en dop te plaatsen als afsluiting .

1 like

Dankjewel cor, jij hou in je eentje de hele site in de lucht. Altijd een hoed advies. Dankjewel

Ja daar lijkt het wel op dat ik de side in de lucht moet houden Erik ,denk dat er veel mensen een winter slaap houden .
Ik begrijp het ook niet zo ,soms denk ik wel eens kan mijn geschreven tijd beter ergens anders aan besteden .

Ja als het je niet gelukkig maakt, dan moet je daar iets aan doen Cor. Dat kan niemand je kwalijk nemen.

Ja nu hebben we een leuke B O L U Z side 1 keer inloggen en je blijft ingelogd en nog is het bezoek heel matig .
Ik vindt het vreemd .

Er is geen interesse, behalve als het om ritten gaat.

Ja dat is het ook ,maar niet iedereen rijd alle ritten mee ,denk dat face book ook een rol speelt met alleen duimpjes en hartjes te plaatsen .
Ze kunnen of willen niets schrijven over brommers ,en dan te bedenken dat er meer topic s zijn waar helemaal geen brommer in voorkomt .