Vanmiddag de heftafel weer gebruikt voor een poetsbeurd voor de winterslaap van de brommer ![]()
Met het poetsen blijft mijn hobbyruimte en werkbank behoorlijk oporde ![]()
Vanmiddag de heftafel weer gebruikt voor een poetsbeurd voor de winterslaap van de brommer ![]()
Met het poetsen blijft mijn hobbyruimte en werkbank behoorlijk oporde ![]()
Ja, je werkplekkie is super opgeknapt Carl, daar ga je nu de vruchten van plukken ![]()
![]()
Ik heb nog zelden een opgeruimde werkbank gehad ,ben met zoveel projecten bezig dat mij niet lukt .
Herkenbaar Cor,
Maar ik ga toch langzaam aan proberen mezelf te dwingen om met 1 ding tegelijk bezig te zijn, maar dat is net als bij jou niet de aard van het beestje ![]()
dus of dat lukt gaan we nog zien.
Feit is wel dat het erg prettig werkt als je de boel wat opgeruimd kunt houden. ![]()
![]()
![]()
Ik heb al meer uurtjes vertoefd in mijn hobbyruimte dan periode dat alles vol stond ![]()
Hier nog een foto waar ik nu toch echt voor ga waken dat dit niet meer voor gaat komen ![]()
Nu weet ik wat ik met een opgeruimde ruimte doen kan ![]()
Ja, dat is nogal even een verschil zou ik denken ![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat gaat snel zo. Ik probeer altijd alles weer op te ruimen, want voor dat het je het weet ligt alles door elekaar en kun je ook niets meer vinden heej.
Maar een goed voornemen Carl is het halve werk. ![]()
Mijn gereedschap hang ik wel weg en de rest van mijn spullen kan ik ook zo vinden ,dat is geen probleem .
En dat is ook prima!
Ieder heeft zo zn manier van werken. Bij mij ligt er vaak ook van alles door elkaar. Maar ik merk inmiddels wel dat het voor mij gewoon lekkerder werkt als het schoon en leeg is. Of het me lukt om dat zo te houden is de vraag.
maar belangrijkste is dat ik probeer me met 1 project tegelijk bezig hou. Dan is het ook niet zo’n probleem om spullen op de werkbank te laten liggen ![]()
![]()
![]()
Met 1 project bezig zijn lukt niet vooral als je er meerdere heb ,en je moet even wat laten doen door een ander ,dan ga ik verder met het ander .
Ja maar dat snap ik dan ook wel weer.
En wat voor jou werkt Cor is toch prima ![]()
![]()
![]()
Veel wordt er nog niet gesleuteld, het plan is eerst enkele projecten te poesten.
Vanavond een oude restauratie Solex gepoetst, deze had onder een bijennest gestaan en dat was te zien ook ![]()
Wel heb ik dan veel gemak van mijn heftafel
ook al staat die er enkel maar op, dat scheel al weer circa 36 cm ![]()
Waar had je een bijennest dan!?? ![]()
![]()
![]()
Minder bukwerk Carl en het werkt prettiger iets op niveau. Ziet er hier nog wat ongeordend uit, de andere foto’s laten een mooier beeld zien en lekkerder werken schat ik in .
Ieder heeft zo zijn eigen ideeën om te klussen. Sommige zoeken graag naar gereedschap en anderen pakken het liever direct uit kar of bord.
je hebt nu een mooie opgeruimde hobbyschuur.
Ga vandaag maar eens mijn werkbank opruimen ,.Denk ik .
Dit weekeind mijn nieuwe project ophalen ,heb ik weer wat ruimte .
En is t gelukt Cor?
Ik was twee dagen op pad voor brandonderzoek. Landelijke bijeenkomst. Morgen hooelijk weer ns wat brommer werkzaamheden verrichten.
Nee weer even wat te veel omhanden .
Ik heb meer dan een jaar geleden de klok boven mijn werkbank naar achter mij gehangen ,en nog zoek ik de klok daar boven de werk bank ,ik moet me nu omdraaien .
Hmm maar dat moet op te lossen zijn lijkt me ![]()
![]()
![]()
Laatst nog wat gereedschap gekregen wat weg moest.
Was ik het aan het uitzoeken kwam ik een roestige bahco tegen.
Vanavond maar eens even een poetsbeurd gegeven en gangbaar gemaakt.
Deze bahco kan nu weer jaren mee in mijn hobbyruimte ![]()
Een echte Bahco, super. Dit zijn ze echt.