Carl zijn hobbyruimte

Heb er ook een paar ,gebruik ze voor namelijk om er wat mee te buigen of iets van die aard
Bina nooit op een moer of bout .

Die is weer netjes geworden zo,

Wat veel mensen niet weten of zich niet realiseren is dat je vrijwel voor alle in omloop zijnde originele Bahco verstelbare moersleutels, want dat zijn het (Bahco is de merknaam) ook reparatiesetjes zijn te krijgen. Tenzij je hem echt breekt, wat bij normaal gebruik nooit gebeurt) gaan ze nooit echt kapot

Ik was even de berichten aan het terug lezen en kwam jou vraag tegen Frank waar ik een bijen nest had.

Dat bijennest was een wespennest en had ik tussen mijn plafond van mijn hobbyruimte, dit was al eerder behandeld en daar had ik wel veel troep van, en heel veel dode wespen en poeder op de brommers :scream: :scream:

mooie sleutel ruimte carl altijd makkelijk een keukenblok de mijne staat ook al ruim 25 jaar overgehouden van mijn broer,s huis verbouwing

Ja André gelukkig ben je weer in beeld, nu op nieuwe forum. Succes en veel plezier op het forum met info en lezen van de geplaatste dingen. Er is veel variatie aangebracht op forum.

Ik heb er al best wat plezier van gehad nadat ik het opgeruimd heb, zelfs deze week nog 's avonds na het avondeten.
Wel had ik van te voren even een kacheltje aan gezet :wink:

Ja dat maakt wel een wereld van verschil als t n beetje op temperatuur is

Zeker lekker als het op temperatuur is.
Vanmiddag nog maar eens wat gereedschap uitgezocht en schoongemaakt en daarna een plekje gegeven :wink:
Misschien nog maar eens opzoek gaan naar een gereedschapsrek of zoiets of er zelf één maken :sweat_smile:

He Carl, ik heb net bij links, een website toegevoegd. Pinterest. Heel veel ideeen om een gereedschapsrek te maken en dergelijke.

Ja Pinterest is iets wat heel veel door onze jongere generaties gebruikt wordt. Daar kun je in de regel ook van alles vinden
 Dus dat is n goeie Alfons :wink:

Ik had al rond gekeken op Pinterest, dus voorbeelden heb ik al, nu nog uitvoeren :sweat_smile:

Oh maar dat gaat zeker goed komen, je hebt al een hele fraaie werkplek aan huis. En die in je loods mag ook gezien worden dus je bent prima op weg. Ik denk dat je goed geholpen zou zijn met het plaatsen van stevige stellingen/rekken om spullen overzichtelijk op te bergen (net als ik :stuck_out_tongue: ) en die zijn prima zelf te bouwen maar als je daar voor op zoek gaat op bijv MP vindt je misschien wel handige 2e hands kant en klaar

1 like

Ik heb 50 jaar geleden een afsluitbare gereedschaps kast gemaakt altijd als ik naar mijn werk ging was die op slot ,.en nu ik gepensioneerd staat die gewoon open ,dag en nacht .

Betekend dat Cor, dat je er ook dag en nacht in de hobbyruimte te vinden bent? :rofl:

Ik ben normaal de enige die in mijn werkplaats(en) komt en de zijn op zich zelf afsluitbaar dus afsluitbare gereedschapskasten zijn voor mij een beetje overkill.
Hoewel ik heb nog wel stalen lockers waar ik specifieke dingen in zou kunnen zetten en dan nog afsluiten maar voor nu is dat niet direct nodig. Nadeel is ook dat je meer aan het zoeken bent waar je wat hebt opgeborgen. Ok je hebt natuurlijk handgereedschappen die dagelijks gebruikt bij het sleutelen en die wil je liefst binnen handbereik hebben, bij voorkeur op de achterwand van je werkbank etc. de rest kan je uiteraard wat verder weg opbergen

Ik weet niet of je weleens goed gekeken hebt Frank, maar de rekken die ik heb zijn nog groter dan bij jou :star_struck:
Maar deze staan wel helemaal vol met van allerlei onderdelen en dergelijke :wink:

Dus heb je er meer nodig​:sunglasses::man_shrugging:t2::wink:

Pinterest is voor mij ook een leuke doe het zelf site waar ik soms leuke ideeën van haal. Of het hout is of metaal, dat is niet belangrijk, gaat om idee en de tips.

Doordat ik enkele onderdelen kwijt was, althans niet kon vinden, namelijk spoeiers voor een bing carburateur ben ik toch weer maar eens in het onderdelenrek gedoken, en jawel de spoeiers zjjn terecht :grin:

Verder heb ik alles nog maareens bekeken en wat uitgesorteerd, nu rest alleen nog een juiste dozen te halen om alles zo efficiënt mogelijk en geordend weg te zetten.
Maargoed het houdt je bezig en ook van de straat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja dat gaat je straks helpen bij je projecten Carl :+1: