Net effe wat anders.![]()
Hij is leuk !! ![]()
![]()
zo als de meeste mensen wel weten heb ik dertig gecrosst mijn eerste wedstrijd was in 1973 met zundapp
Mijn laatste cross gebeuren was zo n 40 jaar geleden op mijn Gebbe Kreidler en de crosser van mijn zoon was toen 11 jaar een zelfbouw Puch Maxi .
Nog een gecopieerde foto er bij .
Gaaf hoor
![]()
Tijd vliegt .
Maar leuke herinneringen Cor.
Tot onze zoon op het achter wiel de touwen in reed ,toen nog een paar rondes en had er helemaal genoeg van het crossen .
Alles weer maar weg gedaan .
Maar het is 1 jaar super gegaan .
Daar heb je dan toch maar mooie herinneringen aan overgehouden.
Ik Reed zo’n 47 jaar geleden op de Kaloot met een omgebouwde Belgische Suzuki tot crosser omgebouwde brommer.. 70 cc dus dat ding liep best wel.
Ik vind crossen leuk om naar te kijken, maar zelf houd ik niet zo van slik en zand. Ik houd het het liefst bij schoon en droog asfalt bij een lekker temperatuurtje!
Daar is ook helemaal niks mee.. Ik geloof ook niet dat ik nu nog op een crosser zou stappen.. Hoewel…
ben meestal wel in voor gekke dingen…
Een aantal jaren geleden waren wij aan het Veerse Meer was met de Zundapp 529 ,het gras was nog nat op die vroege morgen en toen heb ik nog even aan het driften geweest met de voeten op de voet steunen en dan maar zo dwars als maar kan Driften .
Leuk hoor .
Volgens mij was ik erbij toen Cor. Ik dacht nog, kijk hem gaan, als dat maar goed komt. ![]()
Na dat crossen zat je spatbord vol met gras. ![]()
Zou zo maar kunnen ,gezellig zo n beetje crossen .