Een beetje "vreemdgaan" is soms ook wel leuk

Das het mooie van het forum wat levendig is. Laten we het zo houden. Vandaag een druk forum verkeer.

Je leuk om de statistieken eens te bekijken… er wordt flink wat afgelezen en intussen ook geplaatst :smiley::+1::+1::+1:

Kymco is een goed merk. De jaren 80/90 scooters gaan ook geld waard worden. Deze generatie gaat nu ook kijken voor hun jeugdbrommer. Ik heb zelf nu 2 takt Honda Visions.

Heb jaren op een yamaha scooter gereden woon werk verkeer maar toen die elke keer stil viel maar weggedaan en gaan fietsen .

1 like

Ja Patrick,
Ik ben met je eens dat ook scooters mettertijd net als onze brommers weer in trek zullen komen.

Cor opmde scooter, jammer dat je m niet meer hebt Cor, dat zou ook weer eens een verrassing zijn :smiley::sunglasses::ok_hand:

1 like

Dan moet het wel jaren80/90 scooter zijn en 2 takt !!. Volgens mij was die Yamaha aero een tweetakt. Maar als die stil viel, zal het wel het 4 takt model zijn geweest :smile:

Dit was een 2 tackt,. reed fijn hoor maar als je telkens stil staat is het niet meer leuk .

1 like

Ik moet zeggen die Kymco draait wel netjes (4takt). Maar is in zn afgelopen jaren slecht onderhouden. Voorwiellages zijn gaar, balhoofd heeft teveel speling, uiteraard kappenschade etc . Maar ik heb m voor de gein gekocht en wil hem goed rijdbaar maken. En dan zienikmwel. De stukjes die ik er op heb gereden moet ik zeggen rijdt het ding gewoon erg lekker…

Dacht ik al, was op zich een betrouwbare scooter in die tijd. Maar stukken minder dan de Honda Scoopy en Vision.

Een nieuw project is altijd leuk. Je wordt dan weer getriggert en je gaat je erin verdiepen. Het hele brommer fenomeen is super interessant !!. Op deze manier kunnen we de hobby behouden. Dus er komt nu ook respect voor de scooters. Al had ik daar ook niet veel mee, omdat ik destijds een Honda MT5 reed.