Ik durf het nog niet, nog nooit iets gespoten. Schuren en plamuren is wel gelukt. Ook is het nog te koud en nat in mijn schuurtje.
Met deze temperaturen moet je echt niet gaan spuiten. Dat gaat echt niet. Ik denk vanaf 15 graden dat het wel kan, maar dat zullen de experts hier wel zeggen.
Hi Alfons,
Ja dat begreep ik al, ik wacht dus nog een tijdje met spuiten, ook binnen in woonkamer (na afplakken natuurlijk )werd afgeraden ivm stank die lang blijft hangen. Spuiten met petroleum kachel ook ivm brandgevaar. Ik hoop dat het lukt voor koningsdag (stieltjesplein rotterdam) dan wil ik hem graag laten zien aan de jongens daar.
Persoonlijk kijk ik er niet zo naar wat de temperatuur doet, wind vindt ik meestal nog erger.
Ik heb al diverse onderdelen en frames in de verf gezet in de wintermaanden, kijk maar eens terug in dit forum bij project Zündapp 441 en Solex zwanehals onderdelen, waarvan er een foto staat waar het gras nog wit zag van de vorst ![]()
Het kan zomaar zijn dat ik komende weekend nog wat onderdelen buiten in de primer spuit, er liggen namelijk nog een aantal onderdelen klaar die ik behandelen wil ![]()
Zal ik op de koffie komen met mijn onderdelen en spuitbussen, ha ha.
![]()
Zou ook nog maar even wachten Eric om de zaak te kleuren .temp doet veel met spuiten .
Ik denk dat je gelijk heb Cor, ik wacht dus op minimaal 12 graden in schuur.