heeft er iemand een cilinderkop voor mijn honda Cub?
voor de kenners.
oude type 6V motor.
mag oud en versleten zijn.
ik wil er graag 1 reviseren, en dan pas wisselen op mijn brommer.
heeft er iemand een cilinderkop voor mijn honda Cub?
voor de kenners.
oude type 6V motor.
mag oud en versleten zijn.
ik wil er graag 1 reviseren, en dan pas wisselen op mijn brommer.
Zal eens even bij Ben informeren of die er 1 heeft .
Wielen mooi opgeknapt zeg !
jij bedankt voor de spaken ![]()
Staat toch wel mooi die witte zijkant banden .
Als je iets wil weten over deze Honda, dan kun je wel terecht bij Ben de Wit.
Ben de Wit is verleden week geopereerd in AZC Goes en is ook weer aan de beterende hand .
Het is toch oppassen op 2 wielen .
Hopelijk gaat het goed met Ben en knapt hij snel op ![]()
Voor mij en velen denk ik wel dat het nieuw is dat ze in het AZC Goes ook operaties uitvoeren Cor ![]()