Gezocht: Minarelli P4 documentatie

Ik moet voor mijn Jamathi type 2 mijn Minarelli blok reviseren, maar kan er nergens documentatie over vinden. Weet iemand waar ik dit kan vinden of heeft iemand informatie hier over dan hoor ik het graag.

Staat er misschien een filmpje op youtube met wat tips en triks van zo n blokje,. Zundapp-- Kreidler en Simson staat er vol mee .
Heb ik ook een keer of wat gekeken voor ik aan de revisie werkzaamheden begon .

Ik heb hier iets.

Je moet dan even een account aanmaken en dan kun je een pdf file van 6,7mb downloaden.

Misschien iets dit iets.

dankjewel ga gelijk even kijken. Ik had laatst zelf gekeken en toen stond er alleen een onderdelen cathalogisch in het duits.

Waar de B O L U Z side niet goed voor is .

Waren er maar meer leden die dat wisten :grin:

Ja klopt Lars weet je een manier om het halve aantal van onze leden op de side te krijgen ?

Ja ik heb er even over na gedacht maar misschien dat we ze kunnen lokken door een prijs of iets te koppelen aan het leukste brommer project op het forum. Op die manier komen ze misschien op het forum en schrijven ze ook gelijk iets.

Ja best wel een goede gedachte ,maar gaat deze werken er zijn veel mensen die hun brommer al geheel klaar hebben ,en dus niets kunnen schrijven daar over .
Het is al heel wat als ze hun brommer in de show room zetten en dan van links en rechts .

Ja dat is ook weer zo Cor. Ik denk dat de mensen eigenlijk eens moeten ervaren hoe makkelijk zon forum is en hoe leuk het is om informatie te delen. Ik heb ook het idee dat de mensen het niet echt proberen. Ik hoorde namelijk ook al verhalen dat het vorige forum niet top werkte en dat ze er nu eigenlijk geen aandacht meer aan bestede.

Denk persoonlijk ook dat er voor iedereen inmiddels wel wat te lezen of schrijven valt op dit forum met alle onderwerpen.