Heb je nog een leuk rondje gereden vandaag

Ik kon niet harder haha. Ik gebruik Geo Tracker maar er zijn meer van die apps

Prima Alfons, ik ben geinterresseerd!

Hebben we toch even lekker een stukje gas gegeven! Ik ga die Geo Tracker ook eens bekijken, ziet er bij jou gaaf uit!

Grebbeberg rit 2026, leuke rit op de Utrechtse heuvelrug.

Snelle brommer Stephan!

Inderdaad mooie ronde maar ook een stevig gemiddelde!! :grimacing::sweat_smile::smiling_face_with_sunglasses:

Klopt de meeste denk ik 90 %loopt ook harder dan 50 er waren ook veel motor kentekens bijen ook vrouwen op de zundapp wat je hier minder ziet vind ik

Hallo vandaag nog een rondje gereden samen met ad op de yamaha en ik op de 80 kreidler lewedorp veere veersedam kamperland kortgene blauwe wijk lewedorp ongeveer 60 km mooi rondje met koffie stop in veere en lunch in kamperland morgen naar moped ad sea in goes gr wim en ad

Weer een mooi rondje Wim als ik het zo lees, even lekker erop uit :wink:

Bij Moped at sea een mooie ronde ,.wel vergeten op mijn teller te kijken .
Tussen stop foto s

Ja, was een mooi rondje :+1: Zal niet ver van de 50 Km af geweest zijn.

Heb niet op de km teller gekeken .

Het rondje zou volgens Kevin, 54 km zijn.

Hallo vandaag nog een rondje gereden samen met ad op de fs1 wij kunnen dat gewoon door de weeks doen als pensionadas lewedorp blauwe wijk Zierikzee daar een bakje gedaan achterlangs over dat fiets dijkje richting brouwers haven toen terug naar de herenkeet vandaar langs de waterkant in Zierikzee een broodje gedaan terug over de zeelandbrug blauwe wijk lewedorp ik had 84 km tot de volgende

Mooi rondje en lekker weer er bij :+1:

Leuk Wim, zeker makelijk dat jullie pensioenado zijn, dan kan je gaan rijden als je wil :winking_face_with_tongue:

Mooie ronde en je komt nog eens op een ander eiland .

Een beetje “off topic” maar ik zie de laatste tijd het woord pensionada nog al eens langs komen. Het juiste Nederlandse woord is echter pensionado voor een mannelijke gepensioneerde. Het meervoud is pensionado’s en in sommige gevallen wordt inderdaad het woord pensionada gebruikt, maar daar worden vrouwelijke gepensioneerden mee bedoeld.

Ik zeg maar he……..

1 like

Kijk weer wat geleerd ,maar wat het voornaamste is dat je je opgespaarde geld weer terug krijg ,wel zo lekker

Ja nadat de belastingbuiteraard weer het nodige heeft ingehouden… en je wéér belasting betaalt op alles wat je koopt etc… :man_shrugging:t2::man_shrugging:t2::sweat_smile::joy:

Maar ik kijk er ook al reikhalzend naar uit maar ik heb nog ruim 3 jaar te gaan helaas. Gelukkig geen hekel aan mn werk maar toch.. als ik vandaag thuis kon blijven dan deed ik het gisteren al :wink::joy: