Zohé, een flinke ronde hoor. Ja, een fris windje erbij is zeker wel lekker.![]()
dat is dan toch echt wel jammer,Frank
zeker nu, met deze temperaturen, en nu alles zo mooi is in de natuur,[ zeeland]
mooieste tijd van het jaar om nu te toeren, tot ongeveer eind juli.
Van de week elke dag even gereden, gemiddeld zo’n 75 km
Geniet nu het kan, morgen is het misschien te laat!!
De Sunday Morning Boys hebben weer een rondje gereden, 7 piloten, 71 km, niet erg lang maar wel een leuk ritje. Van Middelburg richting Burgh Hamstede. We kwamen nog een ouwe barrel tegen.
Nog meer barrels. ![]()
![]()
Ik ben donderdag vertrokken op de brommer, om 10.30 weg gereden en eind van de middag een camping gevonden in de buurt van Spakenburg.
Vrijdag slingert door het land richting het oosten en kwam ik door Dedemsvaart, ik dacht waar ken ik dat ook alweer van, oja JMPB dus even langs geweest.
Naar boven gereden maar ik zag dat er zwaar weer op komst was dus vlug een camping opgezocht, tentje opgezet en de brommer mocht in de schuur.
Zaterdag naar Friesland gereden tot in Dokkum, en toen schakelde mijn brommer niet meer terug, poosje aan het sleutelen geweest en voor elkaar gekregen.
Toen besloten om de volgende dag naar huis te gaan, dus naar beneden gereden en in Garderen op de veluwe een camping gevonden.
Vanmorgen om 06.00u zat ik op de brommer, kon lekker doorrijden op de zondagochtend. Om de koffie geweest in Dordrecht bij kennissen.
Door de kiltunnel en over de eilanden terug naar Heinkenszand, was om 13.00u thuis.
899 km erbij.
Weer een leuke ronde Sjacco bijna 900 km er bij .
Ja, dat zijn wel de trips. Echt wel km in een paar daagjes. Top.
Ik zie alleen maar barrels op de laatste foto, rechts, naast [volgens mij] de mooie citroen!!![]()
Rini Kloosterman Cor.
Waarschijnlijk omdat het geen Kreidlers zijn zeker ![]()
Klopt, en een Honda MT
![]()
Vandaag een ronde over Walcheren gedaan gedaan zo n 75 km de mannen die niet direct uit de buurt van Middelburg komen die hadden meer km s op de teller .We waren met 7 man Wido was wat vroeger afgeslagen .
Even een stopje bij de sluizen van Veere om de bilspieren te streken ,altijd een leuke plaats om daar te stoppen zie je die bootjes zenuwachtig in het rond varen tot ze in de sluis mogen .
Het weer zat mee met tegen wind toch wel wat fris .
Was weer een prachtig tourtje, bedankt voor het voorrijden Cor!
Tja was weer zo n ronde van rij maar een eind in het rond ,de km s viel het mee en zodoende weer een rondje Walcheren gereden .
Er was niet als te veel vakantie mensen en verkeer op de weg ,maar witte kentekens zie je toch wel op Walcheren ja en die Polen hebben ook van die platen .
Al met al een leuk rondje .
Leuk om te zien, dat die hoogste snelheid precies zo aangegeven werd door mijn Zumo Remco ![]()
G P S Joop dus dat moet kloppen .
Dat mist dus niks Cor!
Mijn Zumo is 10 jaar oud, de rubberen bekleding begint tekenen van aantasting te vertonen, maar hij doet het nog steeds.
Maar nu ik de mooie plaatjes van Remco zie, zit ik toch ook te denken aan een navigatieapp op mijn telefoon, want die worden steeds beter.
En een nieuwe Zumo kost een vermogen!
Hoi Joop ik zal je wel laten zien wat wij gebruiken. Geo Tracker. Je kunt dan helemaal inzoomen tot op de straatstenen zeg maar. Een betaalde versie kun je dan zelfs als navigatie gebruiken, dacht ik, effe uitzoeken. Als we op vakantie gaan, lopen we altijd een stadswandeling hiermee. Ik laat het wel zien.