Hoi

Hallo ik wil mezelf even voorstellen.
Ik ben sinds gisteren lid ( met hulp van jan van der Maas :smiley:) ik ben sinds November vorig jaar werkloos omdat de Vitrite waar ik 49 jaar gewerkt heb failliet ging.
Heb altijd gezegd als ik gepensioneerd ben wil ik nog eens een Zundapp opknappen omdat ik in mijn jonge jaren ook Zundapp heb gereden en sleutelen mijn grote hobby was/is.
Heb ondertussen een 515 uit 1964 in onderdelen liggen.
Ben nu eerst een hefbrug aan het maken omdat ik in mijn garage nog een smeerput heb zitten dacht ik daar zou mooi een hefbrug in kunnen.
Kwam Jan van der Maas tegen op de solexrace Biggekerke en deze attendeerde mij op het Boluz forum.
Ik woon in Zoutelande.

1 like

Welkom hier Janpiet!
Een garage met een smeerput en een hefbrug en een Zundapp in onderdelen is een recept voor verhalen waar wij gek op zijn! Zeker als er foto’s bij zijn!

Hartelijk welkom Janpiet,
Fijn dat het gelukt is met de aanmelding(en).
En we kijken met belangstelling uit naar je Zündapp project maar zeker ook naar je plannen met je hefbrug :sunglasses::smiley:

Hallo Joop bedankt voor je bericht.
Ik zal proberen een en ander te laten zien van de hefbrug moet nog ontdekken hoe het in zijn werk gaat om het hier te laten zien.
Groet Janpiet

Als we er mee kunnen helpen geef je maar n brul :sunglasses::+1::wink:

Welkom Janpiet na wat aanloop instellingen is het gelukt, netjes hoor. Een foto plaatsen kunnen we ook tussendoor regelen met de telefoon hoor. Ik neem wel contact met je op als ik er nog geen zie verschijnen. Anders heb je het zelf ontdekt in de tussentijd. Komt goed.

Bedankt Jan.

Welkom