Hulp bij kreidler rmc onderhoud

brommer liefhebbers mischien zoals vele weten heb ik vorig jaar een behoorlijk ongeluk gehad, dit jaar staan er nog 3 operaties gepland en laat mijn gezondheid het niet toe om de puntjes af te werken van mijn kreidler rmc s .

is er iemand die tegen vergoeding de punten zou willen aanpakken zodat ik er volgend jaar weer volop van genieten kan.

Kan natuurlijk Wilko
Wat moet er aan gebeuren ?

carburateur ik denk het vlotter niveau vond met regelmaat benzine in het lucht filter had voor me ongeluk de carburateur al eens mooi gereinigd, in de demper zou nog demper wol moeten dat had ik ook al gekocht .

hij is moeilijk stationair af te stellen controle op valse lucht ,.

mocht de uitlaat er vanonder liggen wi ik nog een nieuwe bocht bestellen, degene die er nu onder zit is door de vorige eigenaar een platte kant aan geslagen waarom is voor mij een groot ?

was begin dit jaar al weer een beetje aan de hobby maar klachten nemen toe .

koppelings kabel en gaskabel zijn vervangen dat is dan nog wel gelukt maar nu lukt het me niet meer om door te pakken.

Heel sneu Wilko dat je een ongeluk gehad hebt, ik heb er al meerdere malen over gelezen. Dat je nu in de nasleep nog 3 operaties te wachten staat is ook best heftig. Ik wens jou al het goede en een spoedig herstel.

Wat betreft het onderhoud van jou Kreidler RMC dan ben je bij Cor zeer zeker op het goede adres, Cor fixt alles binnen no time en volgens mij is het voor jou nog in de buurt ook :wink:

bedankt carl het kan nu alleen maar beter worden hoop ik.

ik denk dat ik er met cor wel uit ga komen en k8jk er erg naar uit na alle ellende lekker door zeeland op de kreidler te gaan toeren.