Ikke nieuw

Goedenavond allemaal,

Ik ben een nieuw lid en wil me een beetje voorstellen.

Mijn naam is Henk en ik kom uit Drenthe.

1 like

Hallo Henk,

Leuk je te mogen begroeten.

Je zegt je komt uit Drenthe maar je staat op de foto op de Boulevard in Vlissingen aan de voet van Michiel de Ruyter.. Ben je van Drenthe naar Zeeland verhuisd of nog steeds woonachtig in Drenthe? Los van dat van harte welkom op het Forum en wellicht gaan we elkaar zien bij een van de komende ritten.

Groet,
Frank.

Ha Frank alles klopt van wat je zegt! Ik woon in Drenthe maar ben heel vaak in Oost-Souburg bij mijn meissie en rij dan van daaruit vaak rondjes ook in Vlissingen hihi.

1 like

Hey Gabber volgens mij ken ik jouw ,.Kreidler lover .

Ja Cor klopt bedankt nog voor het spaken!!!

Ja liefde is grenzeloos!! :smiley::joy:

Ik heb de afgelopen pakweg 13 jaar regelmatig +500 km enkele reis heengereden om bij mn meissie langs te gaan :joy: maar dat was op mn grote “BMW brommer(s)”… maar dan was ik nog altijd tussen 6 en 10 uur onderweg. Had t graag n keer op de brommer gedaan maar ik had/heb er nog gern die ik betrouwbaar genoeg vind om due 1000 km mee af te leggen.. maar wie weet komt dat nog

Hahaha Frank ik ga of met de trein of de auto, dat is 4,5 of 3,5 uur vanuit Coevorden ik heb hier een leuke Kreidler en in Coevorden ook nog een paar hihi gewoon leuk en lekker op rijden.

Ja dan moet je er maar een hier in de buurt ook neerzetten :joy::rofl: dan kun je aan beide kanten ritjes maken..

Oh ik lees net goed, als ik t goed snap staat de Kreidler in t Zeeuwse en de rest in Coevorden.

Ik heb regelmatig contact met een Sparta collega uit Uithuizermeeden.. ik dacht dat is bij jou in de buurt maar zie net dat dat ook nog ruim n uur verder naar t noorden is. Als hij de achterdeur uitstapt staat ie ongeveer in de waddenzee :rofl::joy:

Ja dat is zeker nog wel een eindje van Coevorden!! Ik hoop zelf dat ik wat meer tijd heb/krijg om vaker een ritje in Zeeland te doen, ook heb ik al eens een ritje mee gereden me jullie club toen ik nog geen lid was maar al een paar van jullie leden kende.

Welkom hier Henk! Goed bekeken om een brommer in Souburg te hebben staan want in Zeeland is het goed brommen he!

Volgens mij was dat de Walcheren rit ,of vergis ik mij Henk .

Klopt Cor was een super leuke rit vond ik en gezellig samen met mijn maatje en een paar jongens uit Vlissingen dacht ik, te hebben gereden toen.

Welkom Henk in het Zeeuwse clubje en veel rijplezier. Mooi dat je niet steeds een brommer mee hoeft te nemen bij je reizen. Hier gewoon starten en rijden.

Jazeker Jan dat vind ik ook!!