Als het goed is zijn ze zo verkrijgbaar ,of anders maak ik hem zelf de nummers en de cijfers uitzagen en opplakken
Vandaag even naar van der Peijl voor een witte bromfiets plaat voor op de aanhang wagen .
Sjiek hoor Cor ![]()
![]()
Hij lijkt wel nieuw. ![]()
Nu kan de kar officeel de weg op .
Vandaag op de hoeken hoeklijn gelast ,zodat er een plankje tussen kan [kan ik een kub zand vervoeren ].
Zag ook nog een you tube filmpje van een Simson die met 200 kg cement op zijn kar naar boven op de berg moest wat beulen ze die Simson s toch af .
Zo druk met passen en meten met die hoeken dat ik geen foto s genomen heb ,maar dat komt nog .
Deze week de boordjes er op gezet ,lijkt het in eene keer een heel andere kar .
Nu de boordjes er op staan past het krat niet meer zo soepel in de kar moet er stevig op duwen ,had het geheel iets langer en breder moeten maken denk zo n 8 mm totaal
Wat ook nog kan is een paar mm van het kratje afschaven .
Toch wel heel erg gaaf hoor ![]()
Ja t is een knap bouwwerk geworden zo ![]()
![]()
Echt knap gedaan Cor, maar dat kunnen we aan jou wel overlaten ![]()
Vandaag met de kar op stap 54 km verliep goed er zit iets spelling op de trek boom haal ik er nog uit dat zal het slingeren wel verminderen .
er op uit geweest met een TOMOS bende?
Ja klopt Mielko ,was er goed weer voor ,nog wel een paar spetters regen gehad maar dat mag geen naam hebben .
Deze maandag nog een opvul strip gemaakt voor de trek boom van de aanhangwagen,. had hem goed vast gedraaid met 2 bouten maar omdat hij toch wat ruimte had slingerde hij iets op de rechte stukken ,in de bochten ging het super .
Stip van r v s 1 mm er tussen gemaakt ,ben benieuwd hoe dit stuurt .
Het is wel een gedoe hoor eerst uit de berging halen , de wielen er onder dan de steekassen vast zetten de trekboom vast bouten , planken er in dan pas kun je de Simson ervoor zetten .
en dan rijden .