Mielko's zijspan project

ik weet niet waarom, maar forum loopt vast bij uploaden foto

zal later nog proberen

Hoe dan ook t is al n flink project aan het worden en gaat er steeds spannender uit zien. Waar wil je er mee gaan rijden? En doe je er ook wedstrijden mee?

Doe je alle foto’s tegelijk?

5 tegelijk. maar dan gebeurd er niks. als ik het forum afsluit. en weer open. dan start hij weer in het veld wat je je reactie kunt intypen.

de zijspan staat gewoon op zijspan kenteken.

ik ga heb gebruiken voor van alles. ritjes, treffens vakantie

plaatjes geplaats door te kiezen in een andere galerij op mijn telefoon

1 like

ook kreeg ik hulp.

mijn zoon willem wil altijd graag erbij zijn. dus ga je gang. :face_savoring_food:

1 like

en nieuw gereedschap erbij.

ik kreeg deze zaag. en ben er blij mee! echt super oud stukje onverwoestbaare techniek!

1 like

Jong geleerd, oud gedaan, het zit in zn vingers.

Wat een machine park heb je toch staan in Nieuwland, ziet er professioneel uit allemaal. Het resultaat mag er zijn, zo ook bij je opbouw zijspan.

Niet stil gezeten Mielko .

Prachtig als ie het leuk vind om er bij te zijn en mee te klussen… zo wirdt het n echte sleutelaar net als zn pa :smiling_face_with_sunglasses::ok_hand:

Geweldig machinepark!! En mooi dat je er een fijne werkplaats voor hebt en met krachtstroom dus dat is wel fijn Helaas heb ik dat niet anders had mn machinepark ook al wel n flink stuk groter geweest dan het nu is. Ik vind verspaning sowieso er interessant en zou er graag meer mee willen oefenen.

Maar in zie dat lassen je ook heel goed afgaat! Knap werk hoor! :smiling_face_with_sunglasses::ok_hand:

Al weer wat gevorderd Mielko

Ja,maar dat is niet echt zichtbaar .Een heel scala aan kleine beugeltjes ,frutsels en ander niet stoer voor foto dingen.:laughing: