Ja hoop ik wel Alfons ,maar pech zit in een klein hoekje hoor .
Als de ontsteking het af laat ben je dikwijls helemaal klaar maar al het andere kan nog wel opgelost worden .
Maar je leek wel een paar keer vogelverschrikker
ja vogel verschrikker das de goede benaming .
Denk toch dat 2026 een echt pech jaar voor mij wordt ,de laatste rit stond ik weer stil kom bij de bajes schakel terug voor de rotonde over te rijden geen 1 versnelling meer in het blok .
Leo de Hondt heeft mij een trekje gegeven naar huis zo n 300 mtr.
Dus vandaag even de koppeling er af ,en ja hoor borging van de schakel as los nieuwe borging er op en ik had weer 5 versnellingen .
Heel vreemd het is allemaal nieuw spul ,ben nog aan het in rijden .
Tjonge Cor. Beetje moedeloos zo. Nouja, hij doet het weer.
Moedeloos en wel heel zwaarmoedig
Het kan gewoon gebeuren, en het is vaak niet anders ![]()
Bij Cor rijdt er met regelmaat iets, ik moet het nog maar afwachten ![]()
Dat als alles nieuw is moet het toch niet kunnen ,.of is het gewoon Pech .
Die pech met de ontsteking had toch een duidelijke oorzaak; een aangelopen vliegwiel door te veel speling op de krukaslagers. Dat zal je nooit meer hebben natuurlijk, want dat kan je van te voren opmeten. Het leek een heleboel pech, maar was uiteindelijk maar een ding.
Nu heb je een borging die losgekomen is, ik weet zeker, dat jij er achter gaat komen waarom die borging losgekomen is en die ervaring zal je zeker weer gebruiken.
We gaan het zien Joop ,hoop dat de nieuwe blijft zitten .
Als je zoveel rijdt en experimenteert als Cor dan loop je ook vaker tegen iets aan dus dat vind ik wel n logisch gevolg. En voor de club waardevol want zo komen er de meest interessante dingen voorbij.. ![]()
![]()
![]()
Wel vervelend als je er mee te maken heb .
Ja dat dan weer wel want daar sta je dan ![]()
![]()
![]()
Er zijn genoeg EHBP adressen waar je meestal toert met je rondjes Cor, dus gewoon rijden.