Project Zundapp special "Rotterdammertje"

1 Like

1 Like

1 Like

1 Like

Ja, dit gaat wel wat worden zo. Mooie spullen zoeken. Verwerken en dan bouwen, dat is het mooiste stukje natuurlijk. Mooi hoor.

Dat word een mooie dapp.

Gaat vast wat worden Alfons!

Doe mijn uiterste best Eric

1 Like

Komt best goed, jou kennende Frank :wink:

Er zit al behoorlijk schot in ook :laughing:

Goedemorgen Carl, ik had eigenlijk al verder willen zijn, maar het is soms zoeken naar de tijd. Maar alleen het actief bezig zijn met je hobby is al genieten geblazen. Goed weekend!

Klaar met de Molentocht Frank of is dat te veel geroepen .!
Gaat een leuke Zundapp worden .

Dat wordt inderdaad weer n juweeltje :gem_stone: om te zien, hele mooie keus dat grijs :smiling_face_with_sunglasses::+1:

Hoe staat het met het ‘‘Rotterdammertje’’ Frank :wink:

Zou me niks verbazen als ie intussen al test kilometers gemaakt heeft​:wink::star_struck:

Hoi Carl en Frank,

Slecht om eerlijk te zijn. Jessica heeft een klushuis gekocht, Melvin wordt vader (alles nog even klaar doen voor de baby komt) en bij Linsey is de achtertuin (nu met veranda) helemaal aangepakt. En ja, ze doen ook veel zelf….maar ik help ook met grote regelmaat iedereen, waardoor mijn hobby behoorlijk achterloopt op schema :wink: Ben bang dat het seizoen straks om is :grimacing:

Ja Frank zulke dingen doen zich in meer familie s voor ,maar ook daarvan heb je eer van je werk .

Herkenbaar Frank, als je je kinderen kan helpen met klussen dan blijft er weleens iets liggen :grinning_face:

Zelfs vanavond nog oppad geweest om iets op te halen en dat doe ik met plezier :wink:

En ja dan blijft er weleens iets liggen :rofl:

T is heel herkenbaar hoor..

Je kent Laura :joy::face_with_peeking_eye::man_shrugging:t2:die heeft ook altijd wel een projectje op stapel staan.. Maar ze doet veel zelf maar vindt het gewoon gezellig om damen met Pa te klussen :sweat_smile: en daar geniet ik dan ook weer van.. en nee zeggen kan ik, zeker voor mn meiden, niet :smiley::man_shrugging:t2:

Fijn dat jullie het herkennen, en ook geen NEE zeggen tegen de kinderen. Doe het met liefde en plezier, maar er gaat zoveel tijd in zitten.:joy:

Het mooie is inderdaad de waardering die je krijgt, en dat ze er uiteindelijk ook weer netjes bijzitten.

Precies en dat gevoel is goud waard! :+1::wink: