Project Zundapp special "Rotterdammertje"

Ik wil mijn 517 ombouwen maar een special met sterwielen, zundapp cilp on stuurhuis etc. Vorige week gestart.

1 Like

Dat wordt een mooi project Frank :wink: het gaat helemaal goedkomen met dat project :grin:

Leuk om te volgen .

Een Rotterdamse dapp is altijd mooi, ik ga dit jaar naar koningsdag op het stieltjesplein, daar komen al jaren dapp rijders bij elkaar.

Leuk Eric, bedankt voor je tip!

Jazeker Cor, misschien kom ik nog een keer in de lucht bij jou om naar het blok te kijken

Hij is gedemonteerd Carl, het vervolg kpmt

Wellicht wil je mee met mij?

Dat is erg attent, bedankt voor je vraag. Ik check mijn agenda en laat het jou weten op korte termijn

1 Like

Het komt vast en zeker goed Frank :wink:

De Zündapp foto is nog gemaakt in H….. :grin:

1 Like

Leuk topic Frank!

En n mooie Dapp.. nu al! Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. :smiling_face_with_sunglasses::smiley::+1:

Hey Eric, ik had je vanmiddag graag even gesproken, maar helaas was je al weg. Ik heb mijn agenda gechecked zoals gezegd. Maar ik heb mijn vrouw een weekendje weg toegezegd. Ze werkt meestal in de weekenden. Dus genieten we af en toe als ze vrij is.

Ps. Je had een goede inbreng vanmiddag!

Hi Frank,

Geen probleem

Mischien moet ik er een nieuwsbrief stukje over schrijven, ik ga in ieder geval als mijn lijf het toestaat

Goed plan Eric!

Dat zou tof zijn Eric, zo’n stukje schrijven. Elkaar zoeken en ontmoeten, mooi toch.

Ben ook een aantal keren in Rotterdam geweest altijd leuk daar op het stieltjesplein .

Ik ken daar veel mensen met Zundapps sommigen met hele dure .