Knutselen aan brommers is in ieder geval ook heel leuk Sybren, en dan heb je dat toch maar!
Precies👍
Ik vindt dat je goed bezig bent Sybren .
Ik sta er van te kijken dat dat brommerrijbewijs zó duur is.
Dan doe je er zeker verstandig aan om eerst dat autorijbewijs te halen.
En zoals Joop al zei volgens mij krijg je dan je brommer rijbewijs er toch voor nop bij? Of is dat ook veranderd?
Ik hoorde dat ze dat willen stopzetten
allemaal geldklopperij .
Hopen dat dat niet doorgeduwd wordt…
Er zit inderdaad veel verschil in pakketprijzen voor een brommer rijbewijzen, en ja als ze het combipakket er af wil doen, en er over praten dan zal dat ook wel gebeuren denk ik
Super gaaf, Sybren ben je inmiddels al 16 zodat je mee mag rijden met de club ritten? Die Puch wordt prachtig!
Misschien eerst even terug lezen Eric
, Sybren schrijft dat hij geen brommerrijbewijs heeft en ook dat het voor hem te duur is ![]()
Nee, 28 december wordt ik 16.
Nou dat is de eerste mijlpaal…
ik weet nog dat he voor mn gevoel zoooooo ooooontzettend laaaang duurde voor ik eindelijk 16 was. Maar daarna gaat alles gelijk n paar versnellingen hoger ![]()
nu denk ik was ik nog maar 15 ![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel gelijk rijden Frank en geen gedoe met rijbewijzen. In ““mijn tijd”” moest er alleen een gele plaat op het voorspatbord, verzekering was ook nog niet verplicht.
Ja, vroeger was het beter haha
En ook nog geen helmplicht ![]()
Ja dat waren nog ns tijden
Vroeger dat de helmplicht nog er nog niet was had ik al een helm met zo n plastic glas er voor en zo n klep daar boven was fijn als je in de regen reed boven de 60 km .
Foei Cor toch!! Harder dan 60 rijden op je brommer!!![]()
![]()
![]()
Ja ho ho dat was vroeger niet nu he !
Jaja Cor, durf jij dat zonder te blozen te zeggen
![]()