Puch Rider Macho

De Simson s zijn bijna allemaal 60 km brommer s daar hoef je niets aan te doen voor wat harder .

Afgelopen woensdag onderdelen besteld bij JMBP. Ik vind het een stuk goedkoper dan Puchshop.

Bijvoorbeeld: een vliegwiel spie bij puchshop kost €1,10 en bij jmpb 50 cent

Ja zo zie je maar weer, soms even kijken en vergelijken.

Plus dat je nu 10 % korting hebt bij JMPB door de kortingcode :wink:

1 like

Ja daar heb ik zeker van geprofiteerd! Scheelde toch weer 10 euro op het eindbedrag.

En verzendkosten vrij :wink:

En dat is dan weer mooi mee genomen :smiley::smiling_face_with_sunglasses::ok_hand:

Ik ben ondertussen weer een eindje verder gekomen. Het blok is zo goed als af. En ontsteking is afgesteld. Heb ik net de cilinderkop netjes schoongemaakt en gemonteerd, kom ik erachter dat ze een keer een bougie er scheef in hebben gedraaid waardoor het bougiegat nu naar de vernieling is. Tja dat had ik beter voor het schoonmaken kunnen ontdekken.. Dus dat wordt weer een nieuwe kop.

Het spuitwerk is ook bijna klaar. Op marktplaats originele achterveren kunnen vinden die deze week binnenkomen.

Ja, dat kan gebeuren met de bougie er scheef in. Ach ander of nieuw kopje erop is niet echt een probleem natuurlijk. Ja kan ook met een reparatieset een helicoil erin draaien en dan is het kopje weer bruikbaar.

Zoiets. Is een idee https://youtube.com/shorts/2kIW7HROrw4?si=sXZcXDPFj8poeIep

Wel met borgvloeistof de draadbus monteren.

Nieuw of 2 e hands ik heb deze kop nog in de aanbieding ,dat als het de goede is kun je hem ophalen ,of anders op de B O L U Z beurs .
Met goede draad er in .

Bedankt Cor, maar ik heb er nog een stuk of 20 liggen😅

Ja dat zou kunnen

[quote=“Sybren, post:52, topic:799, full:true”]
Bedankt Cor, maar ik heb er nog een stuk of 20 liggen😅
[/quote],.

Ok rijke voorraad ,.Geen betere raad dan voorraad .