Schrijf ook eens wat

Alles bij elkaar weer n mooie vangst Cor !! :sunglasses::+1:

Weer wat voor in jou werkplaats erbij Cor, je hebt weer een leuke vangst gedaan zo :wink:

Nu zaten ook nog een paar sleutels bij van het merk Heyco ,.nog nooit van gehoord ,.wie wel ??

Hoi Cor,
Ja Heyco sleutels ken ik wel hoor die zul je nog wel vaker tegen komen.
Ik moet nog eens zoeken waar die indertijd vandaan kwamen.

Goed merk of oud ijzer ? Frank .

Dit is best n redelijk goed merk. T is geen Hazet/Gedore/facom /Belzer etc maar voor ons als hobbyisten zeker goed te gebruiken.

Schiet me ineens te binnen.

O.a. Mercedes gebruikt Heyco als standaard boordgereedschap in de personenautos. Nu zegt dat niet alles maar die zoeken toch wel iets wat een redelijke kwaliteit heeft. :wink::grinning::+1:

Ja dan moet het toch wel een beetje Duitse degelijkheid zijn .
Maar zoals geschreven nog nooit van gehoord .
Nu weten we meer .

Toch nog ruimte gevonden om het weer netjes op te bergen in je schuur? dus je gaat ook nog met stenen te werk voor je voegspijkers.

Kan niets met die voeg spijkers ,als je deze wilt mag je ze komen halen Jan .

Ben op zoek naar een 18 inh band ,.maar wat kom ik nu tegen ,.een water pomptang met 2 opgelaste plaatjes .
En dan die prijs ,onvoorstelbaar ,ongelofelijk ,die maak je toch zelf .

Deze avond 3 -9 -2025 in het programa van onschatbare waarde, een Sparta op de zender M P O 1 .

Ja eens Cor,
Daar kun je n paar knaken mee besparen om zo iets zelf te maken. Overigens wel n handige tool.

Ik heb het helaas niet gezien maar hoorde de Sparta clubleden er ook over :grinning::ok_hand:

Ja nu weer eens wat minder goed nieuws Dirk Bosman 1 van de Wemedingse nozems is overleden na een val in de badkamer .
Is het misschien een idee om daar een topic voor te maken ??
Was ook lid van onze B O L U Z verenigging .

Triest om te horen… :pensive::pensive:

We zijn als beheerders over je vraag bezig Cor.
Maar we proberen met ieders kijk hierop rekening te houden.

Ik vindt het zo jammer :cold_sweat:dat er veel vragen gesteld worden via andere media kanalen en daarna de oplossingen geplaatst worden.

Maar helaas hier worden die niet geplaatst :sleepy:terwijl het wel makelijk terug te zoeken is, en via andere media is terug zoeken meestal een probleem

Helemaal mee eens Carl maar eens zullen ze wat wijzer worden ,en ook hier een kijkje nemen .

oproep:
omdat eline en ik willen dan kinderen meer met hun handen moeten werken.
verzorgen wij op de basis school “de Lonneboot” workshops.

vorig jaar heeft Cor ons ook geholpen met techniek, electro en motorvoertuigen.

nu zoeken wij voor aankomend schooljaar iets nieuws.
wie kan, of doet iets wat hij/zij wil laten zien/les geven. om de nieuwe generatie klaar te maken voor de toekomst.

alles kan, of je nu teken les wil geven, fotografie, breien. stoommachines.
noem maar op.
het kan op school, maar het kan ook op lokatie.
de workshops mogen ongeveer 1.5 a 2 uur duren.
het hoeft ook niet voor niks, er is een budget beschikbaar.

neem even contact met mij op🙂

Ik hoop dat er leuke ideëen loskomen