Vriend van mij kocht vorige week een Solex Oto en kreeg nog wat onderdelen extra mee. Ook het instructieboekje hoe je de Solex moet gebruiken. Hij vroeg wil jij het boekje hebben, nou graag zelf, had er nog nooit 1 gezien, 23 blz. dik. Heel blij mee.
Dat is zeker mooi.
Het zou leuk zijn om dat voor de club te digitaliseren…
Overigens misschien wel een leuk idee om op het forum een “bibliotheek” of in elk geval een lijst aan te leggen met documentatie die binnen de club voor handen is.
Dit ga ik binnen de forum werkgroep bespreken.
Zelf heb ik intussen ook aardig wat documentatie verzameld
Leuk idee Frank.
Heel goed idee ![]()
Daar ga ik eens aan werken om daar iets voor op te zetten dan…
Kan wel even duren want k heb nogal wat dingen te regelen op het moment.
Ben afgelopen 2 weken vrij geweest maar dat was dus wel een werkvakantie…
Nu dacht ik komende week nog vrij te hebben maar helaas gaat dat door familie onstandigheden anders lopen…
Zodoende zal het even wat tijd kosten…
Maar wat in het vat zit verzuurt niet.
Zo net terug van Vakantie en heel de B O L U Z eu doorgenomen ,best leuk en interessant ,best wel het een en ander te lezen .
En we kunnen er weer tegen aan ,heb nog wat projectjes te gaan .
Had mijn schrijf blokje mee en dan komen er zomaar een stuk of 4 dingen bij die ik nog wil doen .
Zoals ik gezien heb ben je goed bezig geweest en heb je nu eindelijk ruimte om binnen he projecten te doen Cor, met de aanbouw cq houtenschuur kan jij zeker de winter door ![]()
We gaan er weer goed voor zitten om je projecten te volgen ![]()
![]()
Nu ik ben eigenlijk het heel jaar door met kleine en wat grotere projectjes bezig ,maar het is zo dat als het tegen zit stop ik er even mee .
Kan ook zo maar zijn dat er weer andere projecten om de hoek komen kijken .
Dat is n goed systeem om er even afstand van te nemen als het niet wil lukken. Heb ik ook gemerkt toen ik met de RMC voorvork bezig was… ![]()
![]()
Het wordt er weer voor om in de knutsel/hobby schuurtjes aan de slag te gaan om de brommers onderhoud te geven en winterklaar te maken ![]()
De herfst doet zo zachtjes aan z’n intrede ![]()
Deze week toch nog een aantal dagen lekker buiten gegeten tussen de middag ,eind van de week ging dit niet meer ,
En zo komen er vast nog meer mooie najaarsdagen hoor ![]()
![]()
Als ik de weersverwachting voor de komende twee weken bekijk, zie ik daar voor mij toch nog wel een paar brommerritjes inzitten ook!
Dat bedoel ik maar ![]()
![]()
![]()
Vandaag zaterdag nog even een bezoekje gedaan aan de jeu de boules rommelmarkt .
Met de gedachte heb niets nodig maar toch ,intree is 1 euro je krijgt een nummer en binnen kun je kijken of je wat gewonnen heb .
Als eerste heb ik een rugtas gekocht voor 2 euro, die van mij heeft een gaatje onder in ,ben al een klein zakje met spul verloren .
Toen heb ik in een bak met gereedschap een kniptang en een stanly mes er uit gezocht voor 1 euro .
Ik was al op weg naar huis liep ik langs een kraam zag ik een soort broek met 2 ijzerdraadjes er aan de man vertelde mij dat zijn voet droog houders voor op de motor waren 1 euro ,kwam ik thuis waren het er 4 dus 2 paar .
Leuke morgen gehad .
Super leuk toch, en dat voor een paar eurotjes.
Deze morgen de rugzak/tas over geladen en ik moet zeggen lekker veel ruimte in dat ding voor die 2 euro ,.we zullen zien hoelang die het volhoud .
Deze zondagmiddag Joop nog zien rijden nabij Borselle bij het kleine cafe onder aan de dijk .
Wij als werkgroep van discouse boluz testen en draaien ongeveer 1 jaar, dat jaar is omgevlogen ![]()
Ook wij willen vernieuwend zijn, maar dat kunnen wij niet alleen, tips zijn altijd welkom.
Of tips ook uitgevoerd kunnen worden dat wordt dan onderzocht ![]()
Zelf lopen wij ook met met punten rond, deze punten onderzoek wij zelf ook of deze toepasbaar zijn