Leuk, dat je me gespot hebt Cor, dat zal dan bij het “Klompenkot” geweest zijn.
Kon zo vlug niet op de naam van het klompen hok komen,. maar ja daar zag ik je .
Nu de Zundapp en het frame de deur uit is heb ik toch weer wat ruimte ,Ria zegt wat ga je nu doen ? ik zeg even geduld met de projecten ,ze zegt je kan niet zonder project ,zou ze gelijk hebben ?
Deze week ook nog even het knip tangetje getest knipt als de beste ik dacht zo n tang zonder opdruk knipt het goed .
Maar toe keek ik op het handvat en daar stond Belzer toch wel een merk .
Meestal neem ik een hap lucht meer om goed stevig te kunnen knijpen ,.maar was nu niet nodig .
Janen nietnzomaar n merk… Belzer-Dowidat is zelfs een heel goed merk. Maar ook tangen van n goed merk kunnen misbruikt worden. Zijn de bekken eenmaal beschadigd dan is t over met de pret. Maar bij goed gebruik heb je hier jarenlang plezier van
Voorlopig nog geen last van de storm ,wel mot regen en dan doe je ook weinig .
Dan weet ik niet op welke planeet je nu zit Cor
, ik ben net terug van een stormschade, door een omgevallen boom door de behoorlijke wind ![]()
Oude boom die omgewaaid is door slechte controle door de mensen die er verstand van hebben .
In souburg een boom op 1.50 m afgrbroken
Hoeft in dit geval geen slechte controle geweest te zijn wat door sommige mensen een aanname is.
Lees maar wat Jan schrijft, sommige bomen splijten gewoon
Sommige bomen zit best nog al wat blad aan ook he. Dat vangt veel meer wind.
Ja en “Hoge bomen (en dan met veel blad) vangen nog altijd veel wind”…
Zo net terug van de tandarts nog de verdoving in mijn mond ,wacht op droog weer kan ik verder met de Raceplay Simson KR 1 .
Achter rem is aan de beurt en dan de tank ,of net anders om ,voor de veiligheid
Goed. begin van de week .
Vandaag vrijdag nog aan een EI tank Kreidler Blok bezig ,deze is voor de vitrine kast binnen ,of ik er wat bling bling onderdelen aan en op kon zetten .
Dus maar weer aan de slag .
Nog even bij de garage verkoop geweest , jan v d Knijf berichten mij daar over paar kleine dingen gekocht ,was wel leuk je kon zelf de prijs zeggen .
Heb 3 bin banden en een buiten bandje 16 inh gekocht ook nog een kreidler voorspat boord beugeltje ,wat kabeltjes en wat nippeltjes en 2 zundapp remsleutels en 2 nieuwe handvaten ,uitlaat klem en een gas kabel bochtje ,ook nog een kreidler uitlaat bocht .
Jammer dat het niet op forum is gezet, dan hadden er misschien ook anderen interesse gehad om iets in te slaan.
Het stond op Zeeland net ,.ik werd getipt door Jan v d Knijf .
De advertentie staat er nog op tot 15 november ,en je kan altijd reageren of een afspraak maken .
Er stond ook nog een doos met Puch motor en onderdelen 2 e hands en nieuw ook nog 2 nieuwe Puch cilinders en een snelle maxi cil ,.leuk om daar te gras duinen .had net iets tijd tekort .deze willen ze in 1 koop verkopen .
Onder welke naam staat het op zeelandnet Cor?
Garage verkoop v Staveren onder Draaibank/gereed schapen brommer onderdelen plus rest voorraad .9703358 num advertentie .