Schrijf ook eens wat

Mooi stukje vakwerk, goed gereedschap zegt alles en inzicht niet te vergeten.

Dat is vakwerk Willem, heel erg netjes gedaan :smiling_face_with_sunglasses:De eigenaar van de Kreidler mag heel trots zijn :wink:

Mooi stuk werk Wim.

Wat ik in het bijzonder mooi vind is hoe de kap keurig de lijn volgt van de cilinderkop.

Hele mooie lijnen zo.

Is mooi lijkt op ori motor deksel .
Zit er een membraam tussen .?

Dat als je met pensioen gaat kan de vlag uit ,voor sommigen is het nog even doorgaan
Ja ik ben al wel met pensioen en heb wat meer tijd ,.maar ook jullie mogen best wel wat schrijven .

Ik doe mn best Cor! :joy:

Maar met je eens dat het leuk zou zijn als er wat meer leden eens wat berichten plaatsen. Hoeft allemaal niet heel ingewikkeld te zijn, mag natuurlijk maar hoeft niet

Het pensioen is nog een stip aan de horizon, berichten schrijven niet :wink:

Momenteel lopen er verschillende projecten door elkaar heen, en dat is soms niet echt handig, maargoed het is dan wat het is :wink:

Misschien ook mijn topics weer eens bijwerken, is ook handig om terug te kijken hoever ik er mee sta en wat er allemaal gedaan is :roll_eyes:

Vandaag nog mee beginnen Carl

Ik ben eerst nog bezig om een aantal dozen onderdelen uit een partijtje uit tezoeken en de onderdelen schoon temaken om te kijken wat er nog bruikbaar van is voor mij zelf of eventueel tekoop aan te bieden, het zit al jaren in dozen opgeslagen :wink:

Nou!! Daar zit nog wel t een en ander in!!

Maar mooi om op deze donkere sombere avonden te doen. Stuk karton en/of een oud kleed op de vloer voor de bank en lekker schatgraven voor de buis :smiley::+1:

Gewoon lekker op gemakje, elke keer iets. Ik zorg ervoor het het stuk voor stuk schoongemaakt wordt en ook kijk ik of het compleet is. Ook kijk ik of er geen afgebroken delen zijn wat niet meer herstelbaar is, dan gaat het direct in de oudijzer bak, tot nu toe 1 carburateur huis weggegooid in de oudijzer bak :wink:

ik zie tomos!

Het zou zomaar kunnen dat er Tomos bij zit, ik zag inderdaad op een tandwiel ook Tomos staan, verder is het soms gissen van wat het is :smile:

Even uitzetten en een foto van nemen dan is /wordt het wat duidelijker .

Zo zie je maar Carl je bent rijker dan je dacht…

Ook veel puch zo te zien

Ik zal het meemaken als alles uitgezocht en schoon gemaakt is, eerder kan ik het niet bepalen :wink:

Hoi gisteren en vandaag op de 90 cc gereden alles ging volgens verwachting het gaat als een kogel

nu nog wat km maken

Dan gaat het vast en zeker goedkomen Willem :wink:

Prachtig ding!!